مسئول حوزه نمایندگی سپاه صحنه

هفته عقیدتی سیاسی در سپاه فرصتی برای اشاعه اندیشه های شهید مطهری است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 307637|14:25 - 1398/02/14
نسخه چاپی
هفته عقیدتی سیاسی در سپاه فرصتی برای اشاعه اندیشه های شهید مطهری است
پایگاه خبری امروله :مسئول حوزه نمایندگی سپاه صحنه گفت: هفته عقیدتی- سیاسی محصول اندیشه ها و قلم پاک استاد شهید مطهری(ره) درزمینه مربی سازی در سپاه و بسیج بود که نمونه بارز آن انتشار کتاب های پر محتوا و سخنان گهربار آن شهید بزرگوار است.

به گزارشامروله، حجت الاسلام و المسلمین مسلم حیدری در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی عنوان کرد: هفته عقیدتی سیاسی فرصتی برای بهره‌گیری از عالمان و بزرگان نظام جمهوری اسلامی به منظور تقویت پایه‌های انقلاب است.

 


وی بیان کرد: دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مطهری که به عنوان هفته عقیدتی- سیاسی و هفته معلم نامگذاری شده است، در واقع فرصت مغتنمی است که تفکرات و اندیشه های شهید مطهری را برای مردم برجسته کنیم و از تلاش‌های جهادگران علمی در عرصه های تعلیم و تربیت، اخلاق، معرفت و بصیرت تجلیل شود.

 


مسئول حوزه نمایندگی سپاه صحنه گفت: هفته عقیدتی- سیاسی محصول اندیشه ها و قلم پاک استاد شهید مطهری(ره) درزمینه مربی سازی در سپاه و بسیج بود که نمونه بارز آن انتشار کتاب های پر محتوا و سخنان گهربار آن شهید بزرگوار است.

 


وی تصریح کرد: الگویابی از حماسه و قیام خونین عاشورای امام حسین (ع) مهم ترین مقوله ای است که شهید مطهری به عنوان یک متفکر و احیاگر دینی به آن می پردازد و تلاش فراوانی برای ارائه تفسیری جدید و متناسب با نیازها و شرایط سیاسی زمان از آن به عمل آورد است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد