سرپرست توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی کرمانشاه خبر داد

وجود ذخیره کافی اقلام اساسی در کرمانشاه برای ماه مبارک رمضان

سرویس: اخبار استانکد خبر: 307641|10:37 - 1398/02/16
نسخه چاپی
 وجود ذخیره کافی اقلام اساسی در کرمانشاه برای ماه مبارک رمضان
مرصادنیوز: سرپرست توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از تامین اقلام مورد نیاز مردم استان در ماه رمضان خبر داد و گفت: ذخیره کافی از اقلام اساسی وجود دارد و در موقع نیاز توزیع خواهد شد.

به گزارشامروله، محمد قاضی هرسینی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، در خصوص تأمین اقلام مورد نیاز مردم استان در ماه مبارک رمضان گفت: از جمله اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان شکر بوده که در خصوص تأمین آن در بخش‌های مختلف از جمله بخش خانگی مقادیر خیلی خوبی به بازار عرضه شده است.

وی افزود: شکر مورد نیاز مردم از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های کارگری و کارمندی همچنین بخش اصناف عرضه و توزیع می‌شود.

توزیع ۷۵۰ تن شکر برای واحدهای تولید شیرینی جات و قنادی‌ها طی ماه رمضان

سرپرست توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از توزیع ۷۵۰ تن شکر در مرحله اول برای ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این شکر برای تهیه زولبیا، بامیه و انواع شیرینی جات، نان روغنی، کلوچه پزی و عموم مصنوعاتی که نیازمند شکر هستند و در قنادی‌ها و کارگاه‌های پخت شیرینی استفاده می‌شوند، توزیع شده است.

وی تصریح کرد: از ۷۵۰ تن شکر مذکور، ۴۵۰ تن در کرمانشاه و ۳۰۰ تن نیز در سایر شهرستان‌ها توزیع شده و مباشر نیز در این زمینه تعیین شده و نماینده‌های اصناف به این مباشران مراجعه و سهمیه‌های خود را دریافت می‌کنند.

توزیع ۲۳۵۶ تن شکر در استان کرمانشاه طی امسال

سرپرست توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه‌، از توزیع ۲ هزار و ۳۵۶ تن شکر طی امسال خبر داد و گفت: این شکر در بخش‌های مختلف از جمله خانوار، اصناف و صنعت توزیع شده است.

این مسئول در خصوص برنج مورد نیاز مردم و میزان توزیع شده در استان نیز گفت: در این زمینه مشکل خاصی نداریم و مقادیری برنج تنظیم بازار توزیع شده و اخیراً نیز آمادگی برای توزیع مقادیر بیشتر در نمایشگاه‌های بهاره و نمایشگاه‌های مناسبت ماه مبارک رمضان وجود دارد.

بازار از نظر کالای برنج در وضعیت تعادلی به سر می‌برد

قاضی با بیان اینکه خوشبختانه بازار از نظر کالای برنج در تعادل نسبی است، گفت: کشش زیادی نیز برای این کالا در بازار وجود ندارد.

وی از توزیع حدود ۲۳۰۰ تن برنج تایلندی طی سال گذشته خبر داد و گفت: امسال نیز طی یک ماه اخیر ۲۹۴ تن برنج توزیع شده است.

توزیع ۴۳۰ تن گوشت قرمز در بازار استان کرمانشاه طی امسال

سرپرست توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه همچنین از توزیع ۴۳۰ تن گوشت قرمز از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: ذخیره کافی از اقلام اساسی در استان وجود دارد و در موقع نیاز در بازار توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیگیری لازم برای اخذ سهمیه‌های جدید از طریق مسئولین در حال انجام است، تاکید کرد: ما هر چقدر هم در تأمین اقلام سعی کنیم و موفق هم باشیم کافی نیست و پیگیری‌های لازم نیز از سوی استاندار و مسئولین ارشد استان انجام می‌شود، اما چنانچه مردم خود این موضوع را مدیریت نکرده و نسبت به خرید کالاهای تنظیم بازار ولع داشته باشند و اقدام به مواردی چون احتکار خانگی کنند، مشکل ایجاد می‌شود.

قاضی در پایان تاکید و خاطرنشان کرد: مردم نسبت به این موضوع رعایت جوانب را داشته باشند و تنها اقدام به خرید موارد مورد نیاز خود کنند، تا بازار حالت تعادلی داشته باشد و در آرامش به سر ببرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد