یک کارشناس سیاسی :

ایران باید به سمت اقتصاد بدون نفت حرکت کند

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 307652|10:51 - 1398/02/16
نسخه چاپی
ایران باید به سمت اقتصاد بدون نفت حرکت کند
پایگاه خبری امروله : یک کارشناس سیاسی در واکنش به اقدام اخیر امریکا مبنی براینکه فروش نفت ایران باید به صفر برسد گفت : این تهدیدات آمریکا علیه کشورمان خلاف مقررات سازمان تجارت جهانی است.

حمزه سلیمانی در گفتگو باامروله،  در واکنش به اقدام اخیر امریکا مبنی براینکه فروش نفت ایران باید به صفر برسد عنوان کرد : این تهدیدات آمریکا علیه کشورمان خلاف مقررات سازمان تجارت جهانی است.

 

وی ادامه داد :  باتوجه به دشمنی آمریکا با ایران از چهل سال پیش تاکنون و عمق دشمنی های آمریکایی ها در این ماه های اخیر علیه کشورمان این اقدام خصمانه هم علیه ایران دور از انتظار نبود . زیرا آمریکایی ها سالهاست که همین ادعا را در خصوص به صفر رساندن فروش نفت ایران را دارند که تاکنون موفق نشده اند و در آینده هم هیچ غلطی نمی کنند .

 

این کارشناس سیاسی خاطر نشان کرد : من معتقدم جمهوری اسلامی ایران اگر با انجام مذاکرات راهبردی با کشورهای همسایه و استفاده از ظرفیت های آنان در راستای گسترش همکاری در حوزه تولید و انتقال نفت و گاز و افزایش صادرات غیر نفتی و همچنین انجام معاملات تهاتری با آنان اقداماتی را انجام دهند و قطعا با انجام برنامه های پیش بینی شده تمام آرزوهای آمریکا و نقشه های شوم آنان برآب خواهد شد .

 

سلیمانی در پایان گفت : ایران باید به سمت اقتصاد بدون نفت حرکت کند و این تهدیدات را تبدیل به فرصت نماید که در حال حاضر هم درکشور عزیز ایران اسلامی اتحاد خوبی میان مردم و دولتمردان و نمایندگان مجلس در شورای اسلامی برای برون رفت از این مشکلات اقتصادی وجود دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد