امام جمعه موقت شهرستان صحنه:

حفظ وحدت در سایه ولایت باید در سرلوحه تمام افراد قرار گیرد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 307691|15:26 - 1398/02/20
نسخه چاپی
حفظ وحدت در سایه ولایت باید در سرلوحه تمام افراد قرار گیرد
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت: خروج ایران از برجام طبق بیانیه شورای عالی امنیت ملی ضمن حمایت از آن ملت ایران هیچگونه تحقیر و زیاده گویی از سوی غرب و اتحادیه اروپا را نمی پذیرد.

به گزارشامروله، حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی بهمنی در خطبه های نماز جمعه شهرستان صحنه عنوان کرد؛ ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای توشه برداری دنیا و آخرت افراد است که باید از آن به نحو عالی استفاده شود.

وی در ادامه با بیان اینکه توصل به اهل بیت عصمت و طهارت سبب زنده شدن قلب ها می شود تصریح کرد : آمریکا نماد استکبار و ظلم است.

 

حجت الاسلام و المسلمین علی بهمنی خاطر نشان کرد : آمریکا طی هفتاد سال اخیر و حتی قبل تر از انقلاب از کودتای ۲۸ مرداد تا جنگ تحمیلی و فشار های اقتصادی تمام تلاش خود را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران به کار بسته است .

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت: خروج ایران از برجام طبق بیانیه شورای عالی امنیت ملی ضمن حمایت از آن ملت ایران هیچگونه تحقیر و زیاده گویی از سوی غرب و اتحادیه اروپا را نمی پذیرد.

 

دکتر بهمنی با بیان اینکه حفظ وحدت در سایه ولایت باید در سرلوحه تمام افراد قرار گیرد تشریح کرد: تحرکات مشکوک آمریکا و رفت و آمد های آنان در منطقه و اعزام ناو جنگی یک رجز نظامی بیش نیست و اگر آمریکا غلطی بکند با نیروهای مقدر ایران اسلامی رو به رو خواهد شد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد