گزارش

پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان صحنه برگزار شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 307735|07:37 - 1398/02/23
نسخه چاپی
پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان صحنه ریاست معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

به گزارشامروله،  پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان صحنه ریاست معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

 

رستمی اظهار داشت؛ مدیریت حوادث و مخاطرات طبیعی در صورتی بهینه خواهد بود که مدیریت مردم محور در جامعه نهادینه و اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای در برابر رخدادهای ناگهانی طبیعی در داخل خانواده ها القاء شوند.
 

رستمی نقش رسانه ها، وسایل ارتباطی و فضای مجازی در کاهش اثرات مخاطرات طبیعی و افزایش تاب آوری جامعه را بی بدیل توصیف کرد.

 

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری صحنه از تشکیل ستاد اطفاء حریق شهرستان با محوریت فرمانداری و ستاد اطفاء حریق دهستان ها و دهیاریها با تدابیر بخشداران مرکزی و دینور خبر داد.
 

 

در این جلسه اقدامات پیشگیرانه در راستای وقوع آتش سوزی های احتمالی در عرصه های منابع طبیعی، مزارع و باغات را تشریح و مقرر گردید اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان نسبت به عملیاتی کردن آن ها اقدام نمایند.