مدیرکل راهداری و حمل و نقل کرمانشاه خبر داد

نصب بیش از ۱۳۰۰ عدد علائم ایمنی در جاده‌های کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 307780|12:08 - 1398/02/28
نسخه چاپی
 نصب بیش از ۱۳۰۰ عدد علائم ایمنی در جاده‌های کرمانشاه
مرصادنیوز: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از نصب بیش از ۱۳۰۰ عدد علائم ایمنی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارشامروله،   اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۵۷۰ تن لکه گیری با آسفالت گرم و ۵۰۵۷ تن با آسفالت سرد در سطح محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان کرمانشاه انجام شده است.

وی افزود: طی این مدت ۹۸۵ کیلومتر از حریم محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان تیغه زنی و ۱۳۲۴ عدد علائم ایمنی نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام بیش از ۱۷۶ هزار و ۶۰۰ کیلومتر ریزش برداری، رفع انسداد و پاکسازی سطح جاده‌ها و شانه سازی محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان به میزان ۵۱۵۶ کیلومتر خبر داد.

وی با بیان اینکه طی این مدت ۳۰۸ عدد تنقیه، تعمیر و مرمت پل‌های آسیب دیده ناشی از سیل انجام شده به خط کشی محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان به میزان ۲۵۷ کیلومتر اشاره کرد.

کرمی نصب نیوجرسی و گاردیل در ۱۹۰۸ کیلومتر از محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان، روکش آسفالت به میزان چهار کیلومتر و اصلاح شیب شیروانی به میزان ۱۳ کیلومتر را از دیگر اقدامات انجام شده دانست.

وی گفت: از ابتدای سال شش مورد رفع و اصلاح نواقص نقاط حادثه خیز و هشت دستگاه تعریض پل در این نقاط انجام همچنین پنج هزار کیلومتر باند برف روبی و نمک پاشی و بازگشایی ۳۲۹ کیلومتر راه روستایی انجام شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد