گزارش خبری

جلسه گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر در صحنه برگزار شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 307805|11:30 - 1398/02/30
نسخه چاپی
جلسه گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر در صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : با حضور جمعی از مسئولین شهرستان صحنه جلسه سوم خرداد برگزار شد.

به گزارشامروله، جلسه سوم خرداد به ریاست معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری آقای حقی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

 

در ابتدای مراسم حقی عنولن کرد : سوم خرداد  یک روز مهم و غرور آفرین و ماندگار در تاریخ این سرزمین است، که با جان فشانی ها و دلاوریهای غیور مردان و شیر زنان متحد تحت رهبری و فرماندهی حضرت امام خمینی (ره) به دست آمد.

 

در ادامه سرهنگ دوم پاسدار مسعود کاظمی جانشین فرماندهی سپاه شهرستان صحنه با یاد آوری رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس از اهمیت آزاد سازی خرمشهر در دوران دفاع مقدس سخن به میان آورد.


وی کشته شدن 16000 نیروی عراقی ، 19000 اسیر ، و بدست آوردن حجم کثیری از غنائم جنگی از دستاورد های فتح خرمشهر بود.

 


سرهنگ کاظمی با ارائه برنامه های روز سوم خرداد پیشنهاداتی مبنی بر برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم ارائه دادند.

 

در ادامه جلسه نیز سایر حاضرین با بیان نکته نظرات و پیشنهادات از جمله برگزاری محفل شعر با حضور شاعران حماسی ، غبار رویی مزار شهدا ، صبحگاه مشترک ، نمایشگاه عکس و همچنین سخنرانی امام جمعه محترم در خطبه های نماز جمعه (مصادف شدن سوم خرداد با روز جمعه) آمادگی همکاری خود را اعلام نمودند.

 

در پایان مراسم حقی با تاکید هرچه بیشتر بر گسترش مسائل فرهنگی از دوران دفاع مقدس به عنوان شناسنامه انقلاب اسلامی نام بردند و یاد آور شدند که امنیت و آرامش امروز جامعه مدیون خون پاک شهدا است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد