فرماندار صحنه:

تانکر 30 هزار لیتری بنزین در محور صحنه واژگون شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 307904|00:30 - 1398/03/09
نسخه چاپی
تانکر 30 هزار لیتری بنزین در محور صحنه واژگون شد
پایگاه خبری امروله : فرماندار صحنه گفت : تانکر ۳۰ هزار لیتری حامل بنزین سوپر در محور ارتباطی صحنه بیستون ( محدوده دوربرگردان روستای پاقلعه) واژگون شد.

علی رضا حیدری در گفتگو باامروله، عنوان کرد : تانکر ۳۰ هزار لیتری حامل بنزین سوپر در محور ارتباطی صحنه  بیستون ( محدوده دوربرگردان روستای پاقلعه) واژگون شد، پس از آن محور مورد نظر مسدود و تردد در محورهای جایگزین صورت گرفت.

 


وی ادامه داد : اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان در محل حادثه حاضر و نسبت به تدابیر لازم و مدیریت حادثه اتخاذ تصمیم نمودند.

 


حیدری خاطر نشان کرد : هرچند با ریزش هزاران لیتر بنزین در گرمای ظهر احتمال وقوع انفجار و آتش سوزی ناشی از این حادثه متصور بود، اما با اتخاذ تصمیمات صحیح و درایت نیروهای فنی و رعایت جوانب ایمنی اوضاع در محور ارتباطی صحنه  بیستون به حالت عادی برگشت و از هر گونه حادثه جانبی پیشگیری شد.

 

فرماندار صحنه شهرستان صحنه ضمن تشکر و قدردانی از برخی مدیران استان، فرمانداران، معاونین فرماندار و شهرداران  شهرستان های معین در اعزام نیروها و تجهیزات فنی به محل حادثه، ناوگان حمل و نقل جاده ای را به رعایت اصول ایمنی و فنی توصیه می کند.