جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه :

آموزش حضور در فضای مجازی می تواند آن را به یک اهرم مفید تبدیل کند

سرویس: شهرستانکد خبر: 307926|08:53 - 1398/03/11
نسخه چاپی
آموزش حضور در فضای مجازی می تواند آن را به یک اهرم مفید تبدیل کند
پایگاه خبری امروله : جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه گفت :فضای مجازی اگرچه مجازی اما یك واقعیت است كه در شرایط كنونی جهان، از واقعیت عینی و فیزیكی فراتر رفته و در حال بلعیدن فضای فیزیكی است.

به گزارشامروله، سرهنگ دوم پاسدار مسعود کاظمی در جمع بسیجیان شهرستان صحنه با اشاره به اهمیت حضور در فضای مجازی عنوان کرد : به فرموده رهبر انقلاب، فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد و عرصه فرهنگی عرصه جهاد است.

 

 

وی ادامه داد : اگر از فضای مجازی غافل شویم اگر نیروهای مؤمن و انقلابی این میدان را خالی کنند مطمئنا ضربه خواهیم خورد و هر کس به اندازه وسع و توان و هنر خود باید در این میدان حضور یابد.

 

 

سرهنگ دوم پاسدار مسعود کاظمی خاطر نشان کرد : فضای مجازی بیش از آنكه بر علیه جامعه باشد، چنانچه در جامعه فرهنگ سازی شود و سواد رسانه ای به شكل جدی و عمیق گسترش یابد، می تواند به یك اهرم مفید و توسعه محور تبدیل شود.

 

 

وی تشریح کرد : فضای مجازی اگرچه مجازی اما یك واقعیت است كه در شرایط كنونی جهان، از واقعیت عینی و فیزیكی فراتر رفته و در حال بلعیدن فضای فیزیكی است.

 

 

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه گفت : راهكار حل چالش های فضای مجازی در دوره گذار، برخورد سلبی به معنای كنترل دقیق یا حذف كامل این فضا در شرایط كنونی نیست. باید جامعه را در این زمینه آموزش داد كه چگونه از این فضا استفاده كند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد