گزارش خبری

جلسه هماهنگی و پشتیبانی اردو های طرح هجرت ۳ در صحنه برگزار شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 307946|08:25 - 1398/03/13
نسخه چاپی
جلسه هماهنگی و پشتیبانی اردو های طرح هجرت ۳ در صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : جلسه هماهنگی و پشتیبانی اردو های طرح هجرت ۳ با حضور جمعی از مسئولین شهرستان صحنه در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارشامروله، جلسه هماهنگی و پشتیبانی اردو های طرح هجرت ۳ با هدف بهسازی مدارس در آموزش و پرورش صحنه شهرستان برگزار شد.


 
در این جلسه سرگرد پاسدار عابدین هادی جمیل هدف اصلی از اجرای برنامه‌های طرح هجرت3 تقویت روحیه جهادی، خودسازی و تمرین مهارت‌های زندگی و برقراری ارتباط اجتماعی و گروهی است یکی از بهترین برنامه‌ها برای جوانان و نوجوانان در کنار مشارکت در بهسازی فضاهای آموزشی و پرورشی، فراهم آوردن روحیه‌ی تفکر و اندیشه در چگونگی شناخت خالق هستی و جهان آفرینش است .


 
وی در ادامه با بیان اینکه  دو اردوگاه ویژه خواهران و برادران برای استقرار این عزیزان دایرمی شود تصریح کرد : تمامي شركت كنندگان در اين طرح از بيمه حوادث برخوردار هستند .

 

 
مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان صحنه بیان کرد : در کنار فعالیت های عمرانی ، برنامه های فرهنگی و تربیتی ، تقویت روحیه دوستی و اخوت ، خودباوری ، کار جهادی ، مهارت گرایی و تجربه آموزی برای دانش آموزان و جوانان در طرح هجرت 3 برنامه ریزی و اجرا می شود.

 

وی تشریح کرد : در سال گذشته بسیج سازندگی صحنه ۱۷ مدرسه را رنگ آمیزی نموده است .

 

 

معاون فرمانداری صحنه نیز در ادامه عنوان کرد، : طرح هجرت ۳ یک فرصت بسیار خوب برای ترویج فرهنگ کار و تلاش است.

 

 

وی ادامه داد:طرح هجرت 3 فرصت خوبی در جهت یادگیری تعامل اجتماعی، آموزش های شهروندی و مسئولیت پذیری برای دانش آموزان است و مهمترین هدف آن بهسازی مدارس برای شروع سال تحصیلی است تا دانش آموزان سال تحصیلی جدید را در یک محیط  با نشاط و آرام آغاز کنند.

 

 

در ادامه هریک از اعضا نکته نظرات و پیشنهادات خود را در جهت اجرای هرچه مطلوب تر طرح هجرت بیان کردند و مقررشد افتتاحیه این طرح در اول تیرماه برگزار شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد