فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه :

امام خمینی (ره) بهترین الگوبرای تمام نسل های کشور است

سرویس: شهرستانکد خبر: 307948|08:35 - 1398/03/13
نسخه چاپی
امام خمینی (ره) بهترین الگوبرای تمام نسل های کشور است
پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه گفت : انقلاب حماسی امام خمینی(ره)، با جوهره دین و ویژگی ظلم ستیزی، عدالت خواهی و مردم مداری همراه بود.

به گزارشامروله، سرهنگ پاسدار عزت الله عظیمی در جلسه هماهنگی ارتحال حضرت امام خمینی ره عنوان کرد: ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، درباره مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) عنوان کرد:  همزمانی ماه مبارک رمضان با رحلت امام(ره) فرصت مناسبی است که مردم دیدگاه‌های امام (ره) درباره ماه مبارک را بررسی کنند و ازآن آگاه شوند.


 
وی تشریح کرد : انقلاب حماسی امام خمینی(ره)، با جوهره دین و ویژگی ظلم ستیزی، عدالت خواهی و مردم مداری همراه بود.


 
سرهنگ عظیمی امام خمینی(ره) را دارای شخصیتی بین‌المللی و جهانی دانست و بیان کرد: باید تلاش شود تا آرمان‌های امام راحل در بین نسل امروزی و جوانان ترویج و نهادینه شود که در این زمینه دستگاه‌های فرهنگی در کشور نقش و رسالت مهم و خطیری بر عهده دارند و باید برای این امر برنامه‌های مناسبی تدارک ببینند.
 


فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه در پایان گفت : دستاوردها و توفیقات بی‌شماری که امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به آن دست یافته به برکت رهبری داهیانه امام خمینی(ره) و تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران میسر شده و باید تلاش کنیم تا در پاسداری از این دستاوردها و ارزش‌ها تلاش همه‌جانبه‌ای داشته باشیم


 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد