امام جمعه موقت شهرستان صحنه:

اسرائیل با معامله قرن میخواهد جایگاه متزلزل خود را تثبیت کند

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 307958|14:53 - 1398/03/17
نسخه چاپی
اسرائیل با معامله قرن میخواهد جایگاه متزلزل خود را تثبیت کند
پایگاه خبری امروله : امام جمعه موقت شهرستان صحنه گفت : خود اسرائیل هم به سخن مقام معظم رهبری که ایشان فرمودند این رژیم ۲۵ سال آینده خود را نخواهند دید ایمان آورده اند به همین دلیل برای تثبیت خود دارند دست و پا می زنند.

به گزارشامروله، حجت الاسلام و المسلمین علی بهمنی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان صحنه  به تبيين ويژگی های بندگان صالح خدا طبق آيات ۶۳ تا پايان سوره «فرقان» پرداخت و عنوان کرد : در آيه ۶۳ سوره فرقان نخستين توصيف، نفی كبر و غرور و خودخواهی است و دومين وصف از بندگان خدا حلم و بردباری آن هاست يعنی بندگان خاص خدا مغرور نبوده اما موقر هستند.

 

وی در ادامه یکی دیگر از ويژگی اين گروه را توحيد خالص و دور از هرگونه شرك و پاكدامنی اشاره داشت و تشریح كرد:  تبديل سيئات به حسنات از ديگر ويژگی های بندگان الهی است البته به شرطی كه توبه و ترك گناه فقط به خاطر زشتی گناه نبوده و انگيزش خلوص نيت و بازگشت به سوی پروردگارنيز وجود داشته باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین علی بهمنی با بیان اینکه دشمنان از قدرت برتر جمهوری اسلامی ایران می ترسند تصریح کرد: دشمنان اسلام به دنبال تضعیف مسلمین هستند و میخواهند به آن ضربه بزنند.

 

امام جمعه موقت شهرستان صحنه گفت : اگر حزب الله،  سردار سلیمانی و نیروهای مقاومت نبود بسیاری از اماکن مذهبی اسلام را نابود می کردند چرا که میخواهند اثری از اعتقادات مسلمانان باقی بماند.

 

وی در ادامه اشاره ای به معامله قرن داشت و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران ازجمله مخالفان این معامله است و در این معامله آنها میخواهند بخشی از زمین های بیت المقدس را به دلالی داماد ترامپ ملعون به اسرائیل واگذار کنند.

 

مدیر مدرسه علمیه برادران امیر المؤمنین علیه السلام شهرستان صحنه خاطر نشان کرد: خود اسرائیل هم به سخن مقام معظم رهبری که ایشان فرمودند این رژیم ۲۵ سال آینده خود را نخواهند دید ایمان آورده اند به همین دلیل برای تثبیت خود دارند دست و پا می زنند.

 

وی در پایان یادآور شد: توافق مجدد و مذاکره جدید با آمریکا طبق تجربه و عقل سلیم این است که آمریکا پایبند به هیچ تعهداتی نیست و به فکر پیشرفت و حل مشکلات کشور ما نیست و تنها چیزی که باعث مقابله با زورگویی با این دولت استکباری می‌شود مقاومت و بالابردن توان‌ نظامی کشور است.

 

 

‌کانال خبری امروله

@amroolahh

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد