مدیر امور آبفای شهر صحنه :

لایروبی ۲ هزار متر مکعب از مخازن آب شهرستان صحنه انجام شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 307970|10:00 - 1398/03/19
نسخه چاپی
 لایروبی ۲ هزار متر مکعب از مخازن آب شهرستان صحنه انجام شد
پایگاه خبری امروله : مدیر امور آبفای شهر صحنه گفت:۲هزار متر مکعب مخازن ذخیره آب شهرستان صحنه مورد شستشو و لایروبی قرار گرفت.

منصور مرادی وش در گفتگو باامروله،  با توجه به اهمیت کیفیت آب و ضرورت ارتقاء بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات،مخازن ذخیره آباین شهر طبق برنامه زمانبندی شده، شستشو و مجدداً در مدار بهره‌برداری قرار خواهندگرفت.

 

وی با بیان اینکه شهر صحنه دارای ۴ مخزن جمع آوری و ذخیزه آب به حجم کلی ۱۰ هزار مترمکعب می‌باشد، اظهار کرد: در این راستا، عملیات شستشوی مخزن جمع آوری آب ۲۰۰۰ متر مکعبی آبباریک انجام و مجدداً در مدار قرار گرفت به طوری که در طول مدت شستشو هیچگونه قطعی آب برای مشترکین ایجاد نگردید.

 

مرادی وش با بیان اینکه شستشو و لایروبی مخازن ذخیره به عنوان محل نگهداری و توزیع آب شرب مصرفی شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: به همین منظور و به همت اکیپ‌های بهره‌برداری و اتفاقات امور آبفای شهر صحنه مخزن ذخیره آب برابر دستور العمل و ضوابط موجود، مورد شستشو و لایروبی قرار گرفته که این مهم علاوه بر موثر بودن در ارتقایبهداشت آب، در کیفیت آن نیز تا حد قابل ملاحظه‌ای موثر است.

 

مدیر امور آب و فاضلاب شهر صحنه در خصوص مراحل شستشوی مخازن آب نیز گفت: ابتدا مخازن به طور کامل از آب تخلیه و سپس عملیات خارج کردن رسوبات ته نشین شده با فشار آب انجام و در نهایت دیواره‌ها و کف مخازن پس از شستشو با مواد گندزای دارای غلظت مناسب، چند بار شستشو داده می‌شوند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد