امام جمعه شهرستان صحنه :

ملت ایران نباید به اروپایی ها دل خوش کنند

سرویس: شهرستانکد خبر: 308012|15:08 - 1398/03/24
نسخه چاپی
ملت ایران  نباید به اروپایی ها دل خوش کنند
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : جهاد کشاورزی در سالی که مقام معظم رهبری آن را به سال رونق تولید نام گذاری کرده اند وظیفه سنگینی دارند.

به گزارشامروله، حجت الاسلام و المسلمین دکتر جواد الیاسی در خطبه های نماز جمعه شهرستان صحنه عنوان کرد: داشتن محاسن اخلاقی افراد را از خیلی مشکلات نجات می دهد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه دین به همه جنبه های ضروری انسان توجه داشته است تصریح کرد: معارفی که معصومین علیهم السلام بر گرفته از الهی ایجاد شده است نسبت به نظریه پردازان غربی و شرقی کهکشان ها فاصله است.

 

حجت الاسلام و المسلمین دکتر جواد الیاسی خاطر نشان کرد:  جهاد کشاورزی در سالی که مقام معظم رهبری آن را به سال رونق تولید نام گذاری کرده اند وظیفه سنگینی دارند.

 

امام جمعه شهرستان صحنه اشاره ای به سفر سران چند کشور اروپایی به کشور و دیدار نخست وزیر ژاپن با مقام معظم رهبری داشت و تشریح کرد:  دشمن یک جنگ تمام عیار با ما به راه انداخته است .

 

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران باید بدانند که نباید به اروپایی ها دل خوش کنند و دستگاه وزارت خارجه کشور نیز باید رفتار منافع گرایانه آنان به نفع آمریکا را در برجام ثبت کنند.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان صحنه گفت: رهبر همان روز اول گفتند که من به این مذاکره با آمریکا خوشبین نیستم ولی اگر ایشان مانع میشدند فتنه گران داخلی دست به کار می شدند