صبح امروز؛

شورای ترافیک شهرستان هرسین تشکیل جلسه داد

سرویس: اخبار استانکد خبر: 308031|09:42 - 1398/03/26
نسخه چاپی
شورای ترافیک شهرستان هرسین تشکیل جلسه داد
پایگاه خبری امروله : شورای ترافیک شهرستان هرسین به ریاست امیر شاه آبادی فرماندار این شهرستان و با حضور سایر اعضاء تشکیل جلسه داد.

به گزارشامروله، شورای ترافیک شهرستان هرسین به ریاست امیر شاه آبادی فرماندار این شهرستان  و با حضور سایر اعضاء تشکیل جلسه داد.

 

فرماندار هرسین در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت : معضلات و مشکلات ترافیکی در جلسات مختلف مورد بحث و بررسی کارشناسانه قرار میگیرد و با ارائه راهکارها برای کنترل آن مصوباتی اتخاذ میگردد و این مصوبات می بایست صد در صد اجرا شود و در صورت عدم اجرا علاوه بر پابرجایی مشکلات نارضایتی عمومی را بدنبال خواهد داشت.

 

شاه آبادی در ادامه سخنانش ضمن تاکید بر عملیاتی شدن مصوبات شورای ترافیک ، مصوبات این جلسه را برای کلیه دستگاهها لازم اجرا دانست.

 

ایجاد پارکینگ برای خودروهای توقیفی و تصادفی در پلیس راه یا شهر بیستون ، تذکر به پیمانکار پروژه بزرگراه هرسین به هرسین قطعه محدوده روستای چهر ، تشکیل کمیته تخصصی شورای ترافیک به منظور بررسی مصوبات جهت طرح در شورای ترافیک ، ساماندهی تاکسی های درون شهری ، تشکیل ماهانه کمیته انضباطی تاکسیرانی توسط شهرداری هرسین و اعلام به شورای ترافیک و بازدید از پروژه راه روستایی چمن اسماعیل - باغ زینب توسط تعدادی از اعضاء از مهمترین موضوعات مورد بحث در این جلسه بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد