مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه خبر داد:

برگزاری جشنواره ورزشی در ۸۸ محله شهر کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 308040|11:42 - 1398/03/27
نسخه چاپی
برگزاری جشنواره ورزشی در ۸۸ محله شهر کرمانشاه
مرصادنیوز: مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه از برگزاری جشنواره ورزشی در ۸۸ محله این شهر در تابستان امسال خبر داد.

به گزارشامروله،  علیرضا گودرزی صبح امروز دوشنبه در نشست ستاد ساماندهی جوانان استان کرمانشاه اظهار داشت: اوقات فراغت فقط مخصوص تابستان نیست باید سعی کنیم با برنامه‌ریزی مناسب این اوقات را در طول سال عملیاتی کنیم.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا اوقات فراغت به جای اینکه به چالش و تهدید تبدیل شود از آن به نحو احسن برای ارتقاء استعدادهای فرزندانمان استفاده کنیم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه خاطر نشان کرد: اوقات فراغت یک فرصت است و اگر آن را به درستی مدیریت نکنیم رسانه‌های خارجی و دشمنان مدیریت آن را به دست خواهند گرفت که در این صورت تبعات جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: به این منظور در تابستان امسال با همکاری شهرداری و ورزش و جوانان یک دوره جشنواره ورزشی در ۸۸ محله شهر کرمانشاه برگزار خواهیم کرد.

گودرزی ابراز داشت: به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌های مناسب در این راستا اعتباری را برای ساخت ۱۶ زمین ورزشی اختصاص دادیم که برای هر زمین ۵۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

وی بیان داشت: همچنین ۱۳ زمین ورزشی هم در محلات حاشیه ای شهر کرمانشاه در حال آماده شدن هستند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه برای مسائل فرهنگی نیاز است تمام مسئولین و مدیران پای کار باشند، گفت: امروزه در دنیا برای تربیت فرزندان فرهنگ سازی می شود لذا لازم است ما نیز در این راستا تمام همت خود را به کار بگیریم.

وی تصریح کرد: در هر جامعه اگر مسائل فرهنگی و اجتماعی خوب دیده شود بدون شک آن جامعه به سوی رشد و توسعه قدم بر می‌دارد.

گودرزی افزود: در این شرایط موجود لازم است بخش عمده ای از برنامه های اوقات فراغت جوانان را در حوزه آموزش و کارورزی قرار دهیم تا ضمن پر کردن اوقات فراغت، جوانان را جهت جذب در مشاغل آینده آماده کنیم.

وی اشاره ای به برگزاری دومین جشنواره پویانمایی در استان کرمانشاه داشت و گفت: این جشنواره که در تیر ماه امسال به مدت سه روز برگزار می‌شود فرصت بسیار مناسبی برای جوانان می تواند باشد لذا لازم است آنها را به این سمت سوق دهیم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه همچنین تاکید کرد: دستگاه های اجرایی با همکاری بیشتر در خصوص اوقات فراغت، ظرفیت و امکانات خود را در اختیار جوانان قرار دهند.