نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس هم به کمپین «حمایت از مستاجرین» پیوست؛

اهمیت اعمال مالیات بر واحدهای مسکونی خالی در کاهش اجاره‌بها

سرویس: اخبار استانکد خبر: 308041|11:43 - 1398/03/27
نسخه چاپی
اهمیت اعمال مالیات بر واحدهای مسکونی خالی در کاهش اجاره‌بها
مرصادنیوز: نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی هم به کمپین «حمایت از مستاجرین» پیوست.

به گزارشامروله، حجتالاسلامسید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، با پیوستن به کمپین حمایت از مستاجرین، اظهار داشت: دولت، مجلس و قوهقضائیهباید دستبدستهم دهند و مشکل مستاجرین که جامعه هدف فراوانی را به خود اختصاص داده، حل کند.

وی گفت: همچنین کمیسیون اقتصادی مجلس هم باید تصمیمگیریراجع به اعمال مالیات بر منازل خالی را تسریع ببخشد زیرا این امر سبب کاهش نرخ اجاره نشینی می‌شود.

نماینده مردمسنقروکلیاییدر مجلس شورای اسلامی درباره یکی دیگر از راهکارهای کاهش نرخ کرایه خاطرنشان کرد: برای افرادمستاجریکه سه، چهار فرزند دارند و آسیبپذیرترهستند مشوق‌ها و معافیت‌هایی در نظر گرفته شود.

وی افزود: دولت هم نسبت به در اختیار قراردادن وام به افرادمستاجریکه قرارداد خود را به بانک ارائه دهند اقدام کند تا از این طریق مبلغ رهن این افرادتأمینشود زیرا این میزان نسبت به دوره قبلی کاهش ارزش داشته است.

حجتالاسلامحسینی با تاکید بر اینکه مردم نیز باید از مستاجرین حمایت کنند گفت: مردم ما مردمی مسلمان و انسان دوست هستند و امروز هم روز تنگ افراد گرفتار است بنابراین باید در کار خیر شتاب کنند.

وی عنوان کرد: در این میان افرادی که منزل خالی دارند آن را با قیمتی ارزان‌تر در اختیارمستأجرانقراردهندو این یکی از مصادیق کارهای حسنه‌ای است که خداوند در قرآن وعده داده ده برابر آن را جبران خواهد کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد