نایب رئیس مجلس هم به کمپین «حمایت از مستاجرین» پیوست؛

شرایط سخت زندگی با پرداخت ۸۰ درصد حقوق برای اجاره مسکن

سرویس: اخبار استانکد خبر: 308054|11:09 - 1398/03/28
نسخه چاپی
 شرایط سخت زندگی با پرداخت ۸۰ درصد حقوق برای اجاره مسکن
مرصادنیوز: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی هم به کمپین «حمایت از مستاجرین» پیوست.

به گزارشامروله، عبدالرضا مصری در گفتگو با  مرصاد ، ضمن پیوستن به کمپین حمایت از مستاجرین، اظهار داشت: در حال حاضر در دوران سختی به سر می بریم و این دوران برای افرادی که مجبور هستند ۶۰ تا ۸۰ درصد حقوق خود را برای اجاره مسکن بپردازند سخت تر است.

وی با بیان اینکه امروز روز امتحان است و باید «بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند» مصداق پیدا کند افزود: امروز باید به فکر یکدیگر باشیم و به هم رحم کنیم تا خداوند نیز ما را مورد رحمت قرار دهد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز به رحم و مروت مالکان نیاز داریم و خداوند نیز برای آنها جبران می کند گفت: در صورتی که صاحبان املاک درصدد افزایش کرایه های منزل باشند تورم هم افزایش می یابد و مجبور خواهند شد افزایش درآمد را صرف جبران تورم کنند.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم امسال مردم بیشتر مراعات کنند، عنوان کرد: مقوله مالک و مستاجر مربوط به مالکیت خصوصی است از سوی دیگر همه مستاجران و مالکین یکسان نیستند در حالی که مجلس می تواند قوانین یکسان تصویب کند اما این مقوله ها متفاوت هستند.

مصری خاطرنشان کرد: نباید انتظار داشت هر موضوعی درجامعه پیش آمد برای آن قانون وضع شود اینجا قانون نمی تواند کاری کند البته اگر دولت لایحه ای را به مجلس تقدیم کند، مجلس بررسی خواهد کرد.

وی عنوان کرد: از سوی دیگر قوه قضاییه به این موضوع ورود کرده و دادستانها به عنوان مدعی العموم اجازه اجحاف در حقوق مستاجرین را نمی دهند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در این موضوع مروت و انسان دوستی نیاز است نه قانون گفت: عطوفت و بخشندگی را نباید قانون تکلیف کند انسانیت باید درونی باشد و ما به قانون انسانیت و ضوابط دهیم نه قانون به ما.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد