مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه:

افراد فاقد بیمه برای دریافت بیمه سلامت سریعتر اقدام کنند

سرویس: اخبار استانکد خبر: 308104|12:56 - 1398/04/02
نسخه چاپی
 افراد فاقد بیمه برای دریافت بیمه سلامت سریعتر اقدام کنند
مرصادنیوز: مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: افرادی که تحت پوشش هیچ بیمه درمانی نیستند، برای دریافت بیمه سلامت سریعتر اقدام کنند.

به گزارشامروله، کیومرث مظفری در گفتگو با  مرصاد ، با بیان اینکه ۳۳ دفتر پیش خوان دولت در استان کرمانشاه فرآیند صدور دفترچه بیمه سلامت را انجام می‌دهند، از صدور دفترچه برای یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر از جمعیت استان کرمانشاه تحت پوشش خبر داد.

وی با بیان اینکه این میزان ۶۲ درصد از جمعیت استان را تشکیل می‌دهد، افزود: افرادی که تحت پوشش هیچ بیمه درمانی نبوده و تاکنون و به هر دلیلی از دریافت بیمه نامه خود جامانده اند، هر چه سریع‌تر و ظرف چند روز آینده با مراجعه به دفاتر پیشخوان نسبت به این موضوع اقدام کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه بیان داشت: افراد مجهول الهویه و خانواده زندانیان نیز تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند و هزینه درمان آن‌ها رایگان است.

وی یادآور شد: سازمان بیمه سلامت ۹۰ درصد هزینه‌های بستری و ۷۰ درصد از هزینه‌های سرپایی بیماران را طبق تعرفه مصوب پوشش می‌دهد.

مظفری از وجود ۱۰۴۰ مرکز درمانی سرپایی و بستری در استان خبر داد که طرف قرار داد بیمه سلامت بوده و به تحتپوششین بیمه سلامت خدمات می‌دهند.

وی اشاره‌ای به کسب رتبه اول کشور توسط این دستگاه در صدور دفترچه بیمه سلامت برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) داشت و خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۰ هزار دفترچه بیمه سلامت برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه صادر شده است.