مدیرکل بنیاد کرمانشاه:

گلزارهای مطهر شهدا سند ایثار و افتخار کشور هستند

سرویس: شهرستانکد خبر: 308203|14:45 - 1398/04/15
نسخه چاپی
گلزارهای مطهر شهدا سند ایثار و افتخار کشور هستند
پایگاه خبری امروله : در بازدید سرزده مدیرکل بنیاد کرمانشاه، مسائل و مشکلات مجموعه‌های اداری شهرستان‌های صحنه و کنگاور بررسی شد.

به گزارشامروله، حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی عسگری مدیرکل بنیاد کرمانشاه  با سفر به شهرستان‌های صحنه و کنگاور ضمن بازدید از ادارات بنیاد با فرمانداران شهرستان‌های یادشده دیدار و در خصوص مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری گفتگو کرد.


حجت‌الاسلام عسگری در دیدار با علیرضا حیدری و خیر اله فتاحی فرمانداران شهرستان‌های صحنه و کنگاور با یادآوری اولویت و اهمیت خدمت به ایثارگران عزیز، لزوم توجه همگان به‌ویژه مسئولین را به مبحث ایثارگری متذکر شده و اظهار داشت: بنیاد شهید به‌عنوان نهادی که به نمایندگی از نظام اسلامی وظیفه خدمتگزاری به این عزیزان را بر عهده دارد، تحقیقاً هر آنچه را که در توان داشته باشد در جهت پیگیری و رفع مشکلات خانواده‌های ایثارگر به کار می‌گیرد.


حجت‌الاسلام عسگری ادامه داد: با این اوصاف ما نیازمند تعامل و همکاری سایر دستگاه‌های اداری هستیم و لذا باید به این مسئله واقف باشیم که شهدا متعلق به همه آحاد جامعه هستند و ‌بایستی همه بخش‌ها در برابر این قشر ارزشمند که سرمایه‌های نظام هستند احساس مسئولیت کرده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نورزند.


مدیرکل بنیاد کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم توجه بیشتر فرمانداران به گلزار مطهر شهدا به‌عنوان سند ایثار و افتخار کشور اشاره کرد و اظهار داشت: شهدا آبروی نظام و کشور هستند و لذا وظیفه‌داریم در حفظ و نگهداری گلزار مطهر شهدا که یکی از نمادها و گنجینه‌های ارزشمند این کشور است تلاش مضاعف داشته و آن را گامی در جهت ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت بدانیم.


همچنین در این دیدار فرمانداران شهرستان صحنه و کنگاور ضمن بیان برخی برنامه‌های خود همچون برگزاری یادواره‌های منطقه‌ای، احداث یادمان شهدا، نام‌گذاری مناطق مختلف شهر به نام شهدا، برای همکاری هرچه بیشتر با بنیاد شهید قول مساعد دادند.


گفتنی است، حجت‌الاسلام عسگری در این بازدید سرزده ضمن حضور در ادارات بنیاد در شهرستان‌های مذکور، از گلزار مطهر شهدای شهرستان کنگاور نیز بازدید کرد.


در این بازدید حسن اکبری و بهرام کیهان زادهروسای ادارات بنیاد شهرستان‌های صحنه و کنگاور، مدیرکل بنیاد کرمانشاه را همراهی کردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد