مدیرکل تعاون کرمانشاه عنوان کرد

پرداخت ۲۹۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی

سرویس: اخبار استانکد خبر: 308213|11:04 - 1398/04/17
نسخه چاپی
 پرداخت ۲۹۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی
مرصادنیوز: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۲۹۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی در این استان پرداخت شده است.

به گزارشامروله، حسن عزیزی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  از پرداخت ۲۹۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستائیان تا کنون در استان کرمانشاه و توسط ۴ بانک و موسسه عامل در امر پرداخت این تسهیلات خبر داد و اظهار داشت: در نتیجه پرداخت این تسهیلات ۵۶۱۲ فرصت شغلی در حوزه روستاییان و عشایر استان کرمانشاه ایجاد شده است

وی افزود: در بخش زلزله نیز برای ۹ شهرستان مشمول این طرح و دو بخش کوزران و ماهیدشت شهرستان کرمانشاه نیز ۳۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستائیان و عشایر پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از ایجاد ۱۷ هزار و ۸۹۹ فرصت شغلی در نتیجه پرداخت این تسهیلات خبر داد و گفت: امسال علاوه بر موارد فوق اعتبارات موضوع تبصره ۱۸ قانون بودجه هم به بانک ها ابلاغ شده است.

این مسئول بیان داشت: تسهیلات روستایی و عشایری نیز، هم تقویت می شود و هم از محل منابع بازپرداختی، دوباره منابعی تجهیز می شود که این طرح موفق کماکان ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس هدف گذاری ای که در کارگروه اشتغال استان کرمانشاه به تصویب رسیده است، باید امسال حداقل ۳ درصد نرخ بیکاری استان را کاهش دهیم و امیدواریم حداقل ۲۱ هزارشغلی هم از محل اعتبارات مختلف ایجاد شود.