امروله گزارش می دهد

سردرگمی مسافران صحنه ای در نبود پایانه ثابت

سرویس: شهرستانکد خبر: 308280|10:43 - 1398/04/23
نسخه چاپی
سردرگمی مسافران صحنه ای در نبود پایانه ثابت
پایگاه خبری امروله : یکی از مهمترین امکانات و امتیازات یک شهر وجود پایانه مسافربری یا همان ترمینال است که نقش به سزایی در رونق بخشی به شهر دارد که این موضوع متاسفانه در شهرستان صحنه با توجه به هزینه 70 میلیون تومانی ساماندهی ترمینال آن هنوز بلا استفاده مانده است.

به گزارشامروله، یکی از مهمترین امکانات و امتیازات یک شهر وجود پایانه مسافربری یا همان ترمینال است که نقش به سزایی در رونق بخشی به شهر دارد که این موضوع متاسفانه در شهرستان صحنه با توجه به هزینه 70 میلیون تومانی ساماندهی ترمینال آن هنوز بلا استفاده مانده است.

 

میدان امام خمینی(ره) شهر صحنه  یا همان درب گاراژ این شهر به پایانه مسافر بری تبدیل شده و علاوه بر ترافیک زیاد مشکلات بسیاری را برای مردم این شهر ایجاد کرده است.

 

نبود سرویس بهداشتی مناسب، نمازخانه، آبخوری و استراحتگاه رانندگان تنها بخشی از مشکلات  عدم راه اندازی پایانه مسافری بری برای مسافران است .

 

 

بی نظمی مهمترین علت نبود پایانه مسافر بری در صحنه است

 

یک شهروند صحنه ای در گفتگو با امروله عنوان کرد : یکی از گلایه های همیشگی مسافران در شهرستان صحنه نبود پایانه مسافربری مناسب در مرکز این شهرستان است به طوریکه این امر موجب می شود که مسافران در مبادی ورودی و خروجی شهر به نوعی سرگردان شوند.

 

وی ادامه داد : عدم ساماندهی رانندگان خطی و اینکه مشخص نیست چه کسی مسافران را به مقصد می رساند یکی دیگر از مشکلات شهر صحنه است.

 

اشکان شعبانی گفت : تلاش برای توسعه خدمات عمومی جامعه موجب رشد و ارتقای کیفی سطح رفاه قشرهای مختلف مردم می‌شود که جزو اهداف سازمانی مسئولان و مدیران محسوب می‌شود.

 

 

تا پایان هفته جاری دفتر مجاز حمل مسافر برون شهری صحنه به ترمینال موقت اقدام منتقل می شود

 

کامران محمدی نژاد در گفتگو با امروله عنوان کرد : جلسه شورای ترافیک شهرستان صحنه  به منظور ساماندهی پایانه مسافر بری صحنه با حضور معاون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و سایر اعضا به ریاست دکتر رستمی دادستان صحنه در سالن جلسات شهرداری انجام گرفت.

 

وی ادامه داد : تا پایان هفته جاری نسبت به انتقال دفتر مجاز حمل مسافر برون شهری به ترمینال موقت اقدام و محل های قبلی تعطیل گردد.

 

محمدی نژاد خاطر نشان کرد :  با این تصمیم هم مشکل ترافیک و بی نظمی های میدان امام خمینی (ره) رفع و هم جابجایی مسافران برون شهری ساماندهی خواهد شد.

 

شهردار صحنه گفت : به شهروندان و رانندگان عزیز توصیه می شود به منظور اجرای دقیق این تصمیم، تسهیل امور حمل و نقل برون شهری و پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی همکاری نمایند.

 

وی بیان کرد : ضمناً از مسافرانی که از سایر شهرها از جمله تهران جهت شهرستان صحنه بلیط تهیه می کنند حتما به متصدی فروش بلیط در مبدأ توصیه گردد، کلمه شهر صحنه در داخل بلیط دریافتی قید شود تا راننده اتوبوس ملزم به عبور از داخل شهر صحنه و پیدا نمودن مسافر شود.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد