معاون اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه عنوان کرد

فعالیت ۳۷۲ پایگاه اوقات فراغت دانش‌آموزان در کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 308333|11:09 - 1398/04/27
نسخه چاپی
 فعالیت ۳۷۲ پایگاه اوقات فراغت دانش‌آموزان در کرمانشاه
مرصادنیوز: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: ۳۷۲ پایگاه اوقات فراغت دانش‌آموزان با آموزش رشته‌های مختلف در این استان فعالیت می‌کنند.

به گزارشامروله،  سید مجتبی موسوی در گفتگو با   مرصاد  اظهار داشت: ۳۷۲ پایگاه اوقات فراغت در سطح کانون‌های فرهنگی-تربیتی، مدارس، سالن‌های ورزشی و… با آموزش رشته‌های مختلف در سطح استان کرمانشاه در حال فعالیت هستند.

گفت: درصدد حضور ۴۰ هزار و ۳۴۱ دانش آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت تابستان هستیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از برگزاری کارگاه‌های مختلف مهارت آموزی با موضوعات علمی، هنری، اجتماعی، نمایش و سرود خبر داد و عنوان کرد: در کانون‌های فرهنگی-تربیتی، متناسب با رشته‌های ثبت نامی از متقاضیان انجمن‌های دانش آموزی تشکیل می‌شود.

این مسئول از انجام فعالیت‌های جانبی نظیر برگزاری اردو و بازدید از نقاط تاریخی و تفریحی خبر داد و عنوان کرد: همچنین اجرای برنامه‌هایی نظیر عضویت در کتابخانه ها و برگزاری جنگ‌های هنری در دستور کار پایگاه‌های اوقات فراغت تابستان است.

موسوی خاطرنشان کرد: در بخش قرآن و عترت نیز آموزش‌های قرآن شامل روخوانی، روانخوانی، تجوید، تفسیر، احکام و معصوم شناسی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای نیز آموزش‌های مهارتی انجام می‌شود از برگزاری کلاس‌های آموزشی در مدارس خبر داد و بیان داشت: در ۱۰۲ سالن ورزشی نیز در رشته‌های مختلف ورزشی از دانش آموزان متقاضی ثبت نام به عمل می‌آید.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه در حوزه آموزش ابتدایی برای دانش آموزان مناطق محروم استان کرمانشاه کلاس زبان آموزی برگزار می‌شود، گفت: کارگاه‌هایی در رشته‌های علمی، ادبی، هنری، ورزشی، انتظار، مهدویت، آموزش خبرنگاری، رباتیک، نمایش و هنر، حقوق دانش آموزی، کارآفرینی و… برگزار خواهد شد و در هر شهرستان بسته به استقبال دانش آموزان رشته‌های خاصی مورد آموزش قرار می‌گیرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد