امام جمعه شهرستان صحنه :

نگاه امام جمعه یک نگاه پدرانه است

سرویس: شهرستانکد خبر: 308341|14:46 - 1398/04/28
نسخه چاپی
 نگاه امام جمعه یک نگاه پدرانه است
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت: نگاه امام جمعه یک نگاه پدرانه است و اگر نقدی صورت میگیرد برای تقویت نظام است.

به گزارشامروله، 

حجت الاسلام و المسلمین دکتر جواد الیاسی در خطبه های نماز جمعه شهرستان صحنه عنوان کرد: ۲۶ تیر ماه سالروز قطع نامه ۵۶۷ در جنگ تحمیلی است که امام خمینی ره پذیرش آن را جام زهر دانستند .‌اکنون با گذشت ۳۰ سال از جنگ تحمیلی کشور ما دستاوردهای بسیاری را در حوزه نظامی بدست آورد.

وی ادامه داد: ما در زمان دوران دفاع مقدس تنها با صدام در حال جنگ نبودیم بلکه با تمام  تمام دولت های استکبار در حال نبرد بودیم به طوری اسرایی که توسط رزمندگان ما اسیر شدند از ۱۶ کشور مختلف دنیا بود.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر جواد الیاسی خاطر نشان کرد:دشمنان ما از روز تشکیل انقلاب اسلامی ایران تا کنون با ابزار مختلف به دنبال ضربه زدن به کشور ما بودند ولی به لطف الهی دشمنان توانسته اند خدشه ای به نظام وارد کنند.

 

امام جمعه شهرستان صحنه اشاره ای به دیدار مقام معظم رهبری با ائمه جمعه داشت و تشریح کرد: رهبری به نیاز تقوا در جامعه و اشاعه آن در خطبه های نماز جمعه تاکید داشتند .

 

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از افراد به دنبال  نا امید کردن جوانان هستند این اقدام آنان نیروی جوان جامعه را با مشکل مواجه ساخته و باعث سردرگمی می شود.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان صحنه گفت: نگاه امام جمعه یک نگاه پدرانه است و اگر نقدی صورت میگیرد برای تقویت نظام است