اظهارنظرهای شخصی در مورد مذاکره با آمریکا ممنوع

مصری: آمریکا را همچون پهپادش سرجایش می‌نشانیم

سرویس: اخبار استانکد خبر: 308345|11:58 - 1398/04/29
نسخه چاپی
مصری: آمریکا را همچون پهپادش سرجایش می‌نشانیم
مرصادنیوز: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تصریح اینکه نباید در مورد مذاکره با آمریکا اظهارنظر شخصی و ساز مخالف مطرح شود، گفت: ما آمریکا را همچون پهپادش سرجایش می‌نشانیم.

به گزارشامروله، عبدالرضا مصری در گفتگو با خبرنگارشبکه اطلاع رسانی مرصادبا تاکید بر اینکه در رابطه با مسائل آمریکا باید صدایی واحد از کشور شنیده شود، اظهار داشت: دلسوزان نظام بدانند که باید یک صدای واحد از کشور شنیده شود تا قدرت ایران را در مقابل استکبار نشان دهد.

وی افزود: این صدا همان صدایی است که می گوید مذاکره با آمریکا ممنوع است و این خط قرمز ماست بنابراین همه باید این صدای واحد را دریابیم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: البته ممکن است در یک بازه زمانی آمریکا تعهدی بدهد که باید قبل از هر مذاکره اشتباه‌های قبلی خود را جبران کند که در این صورت نیز باید از سوی مقام معظم رهبری اذن داده شود زیرا ممکن است ما ترفند های شیطان بزرگ را نشناسیم.

مصری خاطرنشان کرد: این صدا و دستور باید از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شود سپس همه پشت سر ایشان در انجام آن تدبیر اتخاذ شده، به خط شویم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر سیاست نظام جمهوری اسلامی ایران همانگونه که مقام معظم رهبری در پاسخ به فرستاده ویژه غرب و آمریکا -نخست وزیر ژاپن- با صراحت، صلابت، قدرت و شجاعت گفتند پیامی از سوی رئیس جمهور آمریکا نخواهند پذیرفت و جایگاهی برای او جهت دادن پیام قائل نمی‌شوند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: ما هم باید به تأسی از رهبر فرزانه انقلاب همان صلابت ایشان را برای جمهوری اسلامی ایران حفظ کنیم، لذا اقتدار، قوت و قدرت ما در لبیک گویی به آنچه که ایشان اعلام می‌کنند خواهد بود.

مصری با تاکید بر اینکه نباید اظهارنظرهای شخصی و کوک کردن ساز مخالف مطرح شود، عنوان کرد: اگر کسی اینگونه نباشد و کوچکترین تمایل شخصی جز آنچه تصمیم نظام است از خود نشان دهد منفور ملت می‌شود، زیرا ما تمام مراحل را گذرانده و امتیازهای زیادی به آمریکا داده و اعتماد زیادی به او کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: همین امتیاز ها و اعتمادها سبب گستاخی و زیاده‌خواهی دشمن شده بنابراین باید آنها را سرجای خودش بنشانیم همان‌گونه که پهپاد او را سرجایش نشاندیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همان‌گونه که پهپاد را از آسمان به زمین آوردیم که به معنای کشاندن ترامپ از عرشی که برای خود ساخته به فرش است امیدواریم بتوانیم در انتخابات آینده ترامپ را هم پایین بکشانیم.