نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

قرآن کریم به برکت انقلاب اسلامی از مهجوریت درآمد

سرویس: اخبار استانکد خبر: 308359|11:39 - 1398/04/31
نسخه چاپی
قرآن کریم به برکت انقلاب اسلامی از مهجوریت درآمد
مرصادنیوز: نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: به برکت انقلاب اسلامی قرآن کریم از مهجوریت در آمد.

به گزارشامروله، آیت الله امان نریمانی صبح امروز دوشنبه در آئین افتتاحیه چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف که در مجتمع فرهنگی بعثت کرمانشاه برگزار شد با بیان اینکه قرآن منبع علوم طبیعی زمین است، اظهار داشت: در قرآن کریم انسان سازی رأس همه امور است.

وی افزود: تنها حفظ کردن و یا خواندن قرآن نمی‌تواند مفید واقع شود لذا باید تلاش کنیم تا آیات قرآن را درک کنیم و عامل به آنها باشیم.

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: قرآن زمانی برای ما برکت به همراه دارد که بتوانیم رهنمودهای آن را در زندگی پیاده و اجرایی کنیم و عامل به دستورات الهی باشیم.

این مسئول عمل نکردن به توصیه‌های رسول اکرم (ص) را عامل گرفتاری مسلمان دانست و افزود: اگر امروز دنیا بازیچه دست یهود شده و مسلمانان قربانی دسیسه‌های شوم آنها هستند بخاطر عمل نکردن به دستورات و کلام الهی است.

آیت الله نریمانی یادآور شد: به برکت انقلاب اسلامی، قرآن کریم از مهجوریت در آمد و اسلام انقلابی و علوی را به مردم کشور هدیه دادند.

وی خاطر نشان کرد: باید افتخار کنیم که بنیان گذار این انقلاب مردی بود که با قرآن انس داشت و در ماه مبارک رمضان ۱۰ ختم قرآن انجام می‌داد و همچنین افتخار کنیم که امروز نیز پرچم انقلاب به دستان کسی است که ساعت‌ها در محضر قرآن می‌نشیند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد