نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

قرآن کریم به برکت انقلاب اسلامی از مهجوریت درآمد

سرویس: اخبار استانکد خبر: 308359|11:39 - 1398/04/31
نسخه چاپی
قرآن کریم به برکت انقلاب اسلامی از مهجوریت درآمد
مرصادنیوز: نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: به برکت انقلاب اسلامی قرآن کریم از مهجوریت در آمد.

به گزارشامروله، آیت الله امان نریمانی صبح امروز دوشنبه در آئین افتتاحیه چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف که در مجتمع فرهنگی بعثت کرمانشاه برگزار شد با بیان اینکه قرآن منبع علوم طبیعی زمین است، اظهار داشت: در قرآن کریم انسان سازی رأس همه امور است.

وی افزود: تنها حفظ کردن و یا خواندن قرآن نمی‌تواند مفید واقع شود لذا باید تلاش کنیم تا آیات قرآن را درک کنیم و عامل به آنها باشیم.

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: قرآن زمانی برای ما برکت به همراه دارد که بتوانیم رهنمودهای آن را در زندگی پیاده و اجرایی کنیم و عامل به دستورات الهی باشیم.

این مسئول عمل نکردن به توصیه‌های رسول اکرم (ص) را عامل گرفتاری مسلمان دانست و افزود: اگر امروز دنیا بازیچه دست یهود شده و مسلمانان قربانی دسیسه‌های شوم آنها هستند بخاطر عمل نکردن به دستورات و کلام الهی است.

آیت الله نریمانی یادآور شد: به برکت انقلاب اسلامی، قرآن کریم از مهجوریت در آمد و اسلام انقلابی و علوی را به مردم کشور هدیه دادند.

وی خاطر نشان کرد: باید افتخار کنیم که بنیان گذار این انقلاب مردی بود که با قرآن انس داشت و در ماه مبارک رمضان ۱۰ ختم قرآن انجام می‌داد و همچنین افتخار کنیم که امروز نیز پرچم انقلاب به دستان کسی است که ساعت‌ها در محضر قرآن می‌نشیند.