رئیس اداره گاز شهرستان صحنه:

عملیات نشت یابی بیش از ۱۳هزار انشعاب گاز در سطح شهرستان صحنه انجام شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 308374|09:04 - 1398/05/01
نسخه چاپی
عملیات نشت یابی بیش از ۱۳هزار انشعاب گاز در سطح شهرستان صحنه انجام شد
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره گاز شهرستان صحنه گفت : عملیات نشت یابی بیش از ۲۰۰كیلومتر خطوط لوله و شبكه گازرسانی و ۱۳هزار انشعاب گاز در سطح شهرستان صحنه انجام شد

محمدجامه شورانی در گفتگو باامروله، عنوان کرد : عملیات نشت یابی بیش از ۲۰۰كیلومتر خطوط لوله و شبكه گازرسانی و ۱۳هزار انشعاب گاز در سطح شهرستان صحنه انجام شد.

 

وی ادامه داد ::نگهداری و مراقبت از تأسیسات گاز به ویژه تأسیسات مدفون شده اهمیت بسزایی دارد و غفلت از آن می‌تواند خسارتهای جبران ناپذیر به همراه داشته باشد.در این عملیات نقاطی که نشتی گاز دارند مشخص و ثبت شده و پس از گزارش تیم نشت یاب موارد نشتی و مخاطره آمیز سریعاً از طریق واحدهای مربوط در اسرع وقت مرتفع می‌گردند.

 


جامه شورانی تصریح کرد:عمليات نشت يابي با دقت و برنامه ريزي مدون صورت میپذيرد و توجه ويژه و پيگيري مداوم آن نشان از اين است كه شرکت گاز استان کرمانشاه به موضوع ایمنی نگاه ويژه اي داشته و حساسيت در عمليات نشت یابی در افزایش ضريب ایمنی انتقال گاز و پایداری خدمات گازرسانی به مشترکین محترم اين استان با وسعت ديد مي نگرد.

 


رییس اداره گاز شهرستان صحنه در پایان گفت:عملیات نشت یابی خطوط لوله و شبکه تغذیه و توزیع گاز در شركت گاز استان کرمانشاه با هدف کاهش هدررفت گاز طبیعی، ارتقای سطح کیفی عملکرد تاسیسات گازرسانی و کاهش آلاینده های زیست محیطی به صورت مستمر انجام می شود.