یادداشت/

بازی جدید اصلاح‌طلبان با صف‌آرایی مهره‌های سوخته

سرویس: اخبار استانکد خبر: 308428|09:17 - 1398/05/05
نسخه چاپی
بازی جدید اصلاح‌طلبان با صف‌آرایی مهره‌های سوخته
اصلاح‌طلبان کرمانشاه این بار با صف‌آرایی مهره‌های سوخته و معلوم‌الحال بازی جدیدی علیه استاندار کرمانشاه به راه انداخته اند.

به گزارشامروله، 

یادداشت*:هرچه به زمان انتخابات نزدیکتر می‌شویم احزاب ریز و درشت هم سر از زیر خاک بیرون می‌آورند، از خواب عمیقشان بیرون می‌آیند و البته به تکاپو برای بهره‌ای از این سفره پهن شده می‌افتند.

برخی‌ها هم برای همراه کردن مردم در انتخابات پیش‌ رو سعی می‌کنند با هارت و پورتشان وانمود کنند که درد مردم را دارند و مطالبه‌گریشان از باب ترحم برای امورات آنهاست.

حکایت برخی احزاب کرمانشاه هم دقیقا همین‌طور است؛ آنهایی که سال به سال در هیچ‌کجا خبری از آنها نیست و بعد از برگزاری یک انتخابات و پیروزی یا سرخوردگی حزبشان می‌روند و دیگر پشت سرشان را نگاه نمی‌کنند تا انتخابات دیگر، به یکباره همچون ققنوسی سر از خاکستر برمی‌آورند.

اصلا این جماعت از فعالیت حزبی تعبیر دیگری برای خودشان دارند و باج‌گیری و تقسیم پُست‌ها بین هم‌فکرهایشان نهایت فعالیت و تاثیرگذاری‌شان شده است.

هر وقت هم به نتیجه مطلوب نرسند شروع می‌کنند به تخریب و زدن برجک آنهایی که سهمشان را نداده‌اند از این سفره‌ای که خودشان را در آن صاحب حق می‌دانند!

برخی از عناصر معلوم‌الحال این احزاب موسمی طی روزهای اخیر به قول خودشان در مقابل نماینده دولت صف‌آرایی کرده‌اند که چرا استاندار از نیروهای توانمند شایسته –البته تا منظورشان از این نیروها چه کسانی باشد – استفاده نمی‌کند.

البته محض یادآوری، همین چندی پیش در بیانیه‌ای که انشقاق اردوگاه اصلاح‌طلبان را به خوبی نشان داد، انتقاد داشتند از اینکه چرا استاندار نیروهای حامی دولت را به کار نگرفته است!

آنهایی که مغالطه‌کاری را خوب بلدند و هر زمان پایش بیفتد مصلحت مردم را سرچوب می‌کنند به کمک رسانه‌های زنجیره‌ایشان در بوق و کرنا می‌کنند که استاندار کارایی ندارد و باید برود، بعد از مدتی با کمال تعجب سکوت را پیشه می‌کنند.

این رجال مثلا سیاسی انتقاد می‌کنند که والی استان برنامه برای آینده ندارد و با شخصیت‌های سیاسی مشورت نمی‌کند؛ پُر واضح است که منظورشان کیست، اما شمایی که همه جا سفره گله‌هایتان پُر است از دست رد زدن به سینه‌هایتان در انتصابات و جایگاه احزاب را تا دخالت در این موارد پیش پا افتاده تنزل داده‌اید، واقعا چه در چنته دارید برای نجات استان؟!

انصافا اگر درد مردم را دارید این دو سال باقیمانده دولت کریمه‌تان را بگذارید بی‌حاشیه برای کرمانشاه بگذرد؛ این استاندار هم برود تا دیگری بیاید و بر کار سوار شود عمر دولت فخیمه اعتدال هم تمام شده و عملا کاری نمی‌تواند انجام دهد.

*زهرا آقایی، سردبیر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد