فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه :

مرصاد کمین گاه الهی برای کفار است

سرویس: شهرستانکد خبر: 308479|08:28 - 1398/05/10
نسخه چاپی
مرصاد کمین گاه الهی برای کفار است
پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : قطع نامه ۵۹۸ عراق ، منافقین را به بن بست سیاسی و نظامی قرارداد بیشترین ضربه از پذیرش قطع نامه به منافقین وارد شد.

به گزارشامروله،  مراسم یادواره جهادگر بسیجی شهید جبار کرمپور از شهدای عملیات مرصاد در مسجد امیر المومنین علیه السلام  روستای باسکله بورویم بخش گواور شهرستان گیلانغرب برگزار شد.

 

در این مراسم سرهنگ پاسدار عزت الله عظیمی اشاره ای به عملیات غرور آفرین مرصاد  داشت و تصریح کرد: مرصاد کمین گاه الهی برای کفار است .

 

وی ادامه داد: قطع نامه ۵۹۸ عراق ، منافقین را به بن بست سیاسی و نظامی قرارداد بیشترین ضربه از پذیرش قطع نامه به منافقین وارد شد.

 

سرهنگ پاسدار عزت الله عظیمی خاطر نشان کرد: قرار بر این بود ۳ ماه بعد منافقین عملیات تحت عنوان فروغ جاویدان انجام دهند که با پذیرش قطع نامه برنامه آنها از هم پاشید.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت: مسعود رجوی ملعون در جلسه مورخه ۲۷ و ۲۸ تیرماه ۶۷ به تمام اعضای سازمان فراخوانی داد که حدودا ۵ هزار نفر در روز دو شنبه ۶۷/۵/۳ سازماندهی که این منافقین کوردل ساعت ۶ صبح از پادگان اشرف ۵ هزار نیرو و امکانات زرهی  بسوی مرز جمهوری اسلامی حرکت دادند.

 

وی بیان کرد: منافقین با ۲۵ تیپ ساعت ۴ بعدظهر از مرز خسروی و سرپل ذهاب عبور کردند و ساعت ۲۱ به اسلام آباد رسیدند. در آن زمان درگیری اصلی شروع شد و ستون ماشین جنگی دشمن تا گردنه حسن آباد جاده را مسدود کرده بودند.

 

این رزمنده عملیات مرصاد تشریح کرد: در روز ۵ مرداد عملیات مرصاد با رمز یا صاحب الزمان عج الله توسط سپاه با پشتیبانی هوانیروز ارتش آغاز شد که در پی آن چهارزبر تا حسن آباد به گورستان منافقین تبدیل شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه اشاره ای به خانواده شهید کرمپور داشت گفت: ۴ برادر از این خانواده به صورت همزمان در دفاع مقدس و عملیات های مختلف بخصوص عملیات مرصاد حضور شجاعانه داشتند.

 

سرهنگ عظیمی خاطر نشان کرد: ایل باسکله از اولین روز از جنگ تحمیلی وارد عمل شد و ۳۰ شهید، ۵۲ جانباز و ۲۹۵ نفر رزمنده بسیجی و پاسدار دارد.

 

وی گفت : دشمن برای ضربه زدن به ما ۲۷۰ ماهواره فارسی زبان راه اندازی کرده است و برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی فروگذار نبوده است .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد