پاسخ شهردار صحنه به چند پروژه نیمه تمام

مالکیت پارک کوهستان صحنه در اختیار شهرداری نیست

سرویس: شهرستانکد خبر: 308506|09:31 - 1398/05/13
نسخه چاپی
مالکیت پارک کوهستان صحنه در اختیار شهرداری نیست
مالکیت زمین پارک کوهستان ابتدای ورودی شرقی شهر صحنه در اختیار شهرداری نبوده لذا شهرداری نمی تواند منابع خود را در مکانی که مالکیت آن را ندارد هزینه کند .

کامران محمدی نژاد در گفتگو باامروله، عنوان کرد : مالکیت زمین پارک کوهستان ابتدای ورودی شرقی شهر صحنه در اختیار شهرداری نبوده لذا شهرداری نمی تواند منابع خود را در مکانی که مالکیت آن را ندارد هزینه کند متاسفانه در سنوات گذشته در این مورد اطلاع رسانی صحیح و درستی نشده است.

 

وی در ادامه اشاره ای بهپارک کودک داشت و تشریح کرد : بخش اندکی از هزینه احداث پارک کودک از منابع استانی و مابقی از طرف شهرداری صحنه تامین شده است .

 

محمدی نژاد اشاره ای بهاحداث پارک در منطقه سی متری و شهرک شهید بهشتی داشت و تصریح کرد : شهرداری و شورای اسلامی با جدیت پیگیر و راغب به این موضوع هستند و از نظر منابع مالی مشکلی در این رابطه وجود ندارد مشکل اصلی که طی دو سال گذشته هم اعلام کرده ایم و همچنان تنها دلیل و مانع احداث بوستان در محله سی متری می باشد کمبود زمین مناسب در این ناحیه است و هر زمان این امر محقق شود شهرداری هیچ گونه مشکل و کمبودی در زمینه احداث بوستان ندارد .

 

شهردار صحنه گفت : شهرداری و شورای اسلامی شهر صحنه هیچگاه این موضوع را از دستور کار خارج نکرده و همچنان به دنبال رایزنی و راه حلی مناسب جهت تهیه زمین و احداث بوستان در منطقه سی متری است.

 

وی در پایاندر مورد احداث فرهنگسرا در منطقه سی متری اعلام نمود : احداث این فرهنگسرا اصلا در حیطه وظایف و اختیارات  شهرداری نبوده و ظاهرا آموزش و پرورش مکلف به احداث این فرهنگسرا در مکان مدرسه تخریب شده می باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد