فرماندار صحنه :

فرهنگ کار و مهارت آموزی در جامعه باید تقویت شود

سرویس: شهرستانکد خبر: 308546|07:52 - 1398/05/16
نسخه چاپی
 فرهنگ کار و مهارت آموزی در جامعه باید تقویت شود
پایگاه خبری امروله : فرماندار صحنه از مرکز فنی و حرفه ای شهرستان صحنه بازدید به عمل آورد از تلاش های کارکنان آموزش فنی و حرفه ای تقدیر نموده و آموزش های مهارتی را لازمه پیشرفت و توسعه جامعه عنوان کرد.

به گزارشامروله، علی رضا حیدری از مرکز فنی و حرفه ای شهرستان صحنه بازدید به عمل آورد  از تلاش های کارکنان آموزش فنی و حرفه ای تقدیر نموده و آموزش های مهارتی را لازمه پیشرفت و توسعه جامعه عنوان کرد.

 

وی در ادامه به نقش آموزش های فنی و حرفه ای در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی و استفاده از نیروی داخلی اشاره کرد و افزود: برای وجود هر شغل داشتن مهارت ها الزامی است و هدف از آموزش های فنی و حرفه ای، افزایش توانایی ها، دانشف مهارت و قدرت افراد و انجام مطلوبتر کار در محموده وظایف شغلی می باشد.

 

حیدری ضمن تاکید بر تقویت فرهنگ کار و مهارت آموزی خاطر نشان کرد: گسترش و ارتقای کیفی آموزش های  فنی و حرفه ای مطابق با نیاز  در شهرستان باشد.

 

فرماندار صحنه در پایان نیز عملکرد آموزش فنی و حرفه ای در شهرستان را بسیار مثبت ارزیابی کرده و اظهار داشت: با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی و  اهمیت آموزش های مهارتی در امر اشتغال، همه دستگاهها بر خود مکلفند تا همکاری لازم را با مرکز آموزشی شهرستان داشته باشند تا بتوان با یک قدرت و نیروی دسته جمعی، فرهنگ مهارت آموزی را در جامعه و خانواده ها نهادینه کرده و گام مثبتی در راستای اشتغال برداریم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد