مدیر عامل شکت آبفار استان کرمانشاه :

9000 کیلومتر سیستم لوله گذاری آب شرب در کرمانشاه به اصلاح نیاز دارد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 308569|07:55 - 1398/05/19
نسخه چاپی
 9000 کیلومتر سیستم لوله گذاری آب شرب در کرمانشاه به اصلاح نیاز دارد
پایگاه خبری امروله : مدیر عامل شکت آبفار استان کرمانشاه گفت : بالغ بر 9000 کیلومتر سیستم لوله گذاری در استان احتیاج به اصلاح دارد که از این میزان 2500 کیلومتر دارای عمر بالای 25 سال بوده و فرسوده میباشد.

به گزارشامروله، در جلسه ای که به ریاست حیدری فرماندار شهرستان صحنه و با حضور مهندس شوهانی مدیر عامل شرکت آبفار استان و سایر مسئولین استان و شهرستان پیرامون مسائل ومشکلات آب و فاضلاب روستا های تابعه برگزار  شد ،


فرماندار صحنه با اشاره به فرسودگی شبکه آبرسانی شرب روستایی و دیگر مشکلات در این زمینه اظهار داشت : یکی از مشکلات اصلی در برخی از روستاهای بخش مرکزی و دینور قدیمی بودن شبکه آبرسانی شرب بوده که بسیار فرسوده و نیازمند اصلاح و بازسازی مجدد میباشد.

 

وی در ادامه ضمن تشکر از زحمات  مسولین بخش آبفار بر تسریع در اجرای پروژه های در دست اقدام افزود : در جریان سیل فروردین ماه سال جاری خسارات فراوانی به شبکه و تاسیسات آبرسانی در روستاهای تابعه این شهرستان وارد شد که در مقایسه با دیگر شهرستان های استان بیشترین میزان خسارت وارده را داشته است، که امیداوریم بتوانیم با جذب اعتبارات اختصاص یافته بخشی از مشکلات روستاها را حل و فصل نماییم.

 

در پایان مهندس شوهانی با اشاره به اعتبارات ملی جذب شده در حوزه آب و فاضلاب روستایی خاطر نشان کرد : بالغ بر 9000 کیلومتر سیستم لوله گذاری در استان احتیاج به اصلاح دارد که از این میزان  2500 کیلومتر دارای عمر بالای 25 سال بوده و فرسوده میباشد.

 


وی تصریح کرد در گذشته پروژه اصلاح و جایگزینی لوله گذاری آب شرب در بسیاری از روستاها انجام پذیرفته که در حال حاضر با توجه به نوسانات ارز و بالا رفتن قیمت لوله و ابزار آلات این کار با سرعت کمتری در حال پیشرفت است اما متوقف نشده.


وی عنوان کرد در تلاش هستیم اعتبارات بیشتری را  به این شهرستان اختصاص دهیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد