حوادث

متهم زن 45 ساله صحنه ای به جرم کودک ربایی اعتراف کرد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 308627|15:20 - 1398/05/24
نسخه چاپی
متهم زن 45 ساله صحنه ای به جرم کودک ربایی اعتراف کرد
پایگاه خبری امروله : دو روز پس از پیدا شدن «آراد» کوچولو در کنار یکی از مساجد شهریار، زن کودک ربا در عملیات پلیس دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد.

به گزارشامروله، ظهر شنبه 20 خرداد نمازگزاران مسجد «ولیعصر» شهریار،نوزادشیرخواره‌ای را در گوشه حیاط پیدا کردند. پسر کوچولو با لباس راه راه سبز و سفید در پتویی پیچیده شده و یکدست لباس نوزادی، دستبند بیمارستانی و نامه‌ای نیز کنارش بود. نامه‌ای که نشان می‌داد این نوزاد همان پسری است که اواسط خرداد ازبیمارستانیدر شهریار و از آغوش مادرش ربوده شده بود.

 


نوزاد را تا عصر تحویل پدر و مادر نگرانش دادند و تحقیقات پلیسی با تمرکز بر دوربین‌های اطراف مسجد و نامه رباینده ادامه یافت و در کمتر از 2 روز زن کودک ربا شناسایی و دستگیر شد.

 

اعترافات عجیب متهم:

 
 

متهم 45 ساله که اهل شهر«صحنه» کرمانشاه بود و پس از مرگ همسرش با دختر 19 ساله و پسر 15 ساله‌ای در شهر اندیشه زندگی می‌کرد به کارآگاهان گفت: «من از جوانی عاشق پسر عمه‌ام بودم اما نتوانستیم ازدواج کنیم. من با مرد دیگری ازدواج کردم اما او چند سال قبل فوت کرد و من 5 سال بعد به عقد موقت پسر عمه‌ام درآمدم. تا اینکه یک سال قبل او ساز جدایی زد. من که نمی‌خواستم این رابطه به هم بخورد برای اینکه او را پیش خودم نگه دارم، تظاهر به بارداری کردم. حتی برای اینکه همه چیز درست پیش برود، با خانواده‌ای نیز معامله کردم تا فرزند چهارم را پس از تولد پیش خودم بیاورم. اما آنها در موعد زایمان پشیمان شدند و نقشه هایم خراب شد. چاره‌ای نداشتم اگر بدوننوزادبه خانه می‌رفتم دروغم فاش می‌شد و عشقم را از دست می‌دادم. به همین دلیل شبانه وارد بیمارستان... شهریار شدم و در حالی که خودم را همراه بیمار معرفی کردم وارد بخش شدم و بچه را با ترفندی دزدیدم.»


این زن ادامه داد: «دو ماهی بچه را پیش خودم نگه داشتم اما وقتی حال پدر و مادرش را دیدم عذاب وجدان گرفتم و بچه را در آن مسجد رها کردم.»


سرهنگ مهدی سرپناه، معاونت اجتماعی فرماندهی پلیس غرب استان تهران به خبرنگار ما گفت: «این زن با شگردهای پلیسی و در جریان قرار با فردی از آشنایانش شناسایی و دستگیر شد. متهم مدعی است به تنهایی و تنها برای حفظ زندگی اش دست به این سرقت زده اما تحقیقات ما همچنان ادامه دارد.»

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد