امام جمعه شهرستان صحنه :

کشور با روحیه انقلابی به شکوفایی می رسد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 308693|14:26 - 1398/06/01
نسخه چاپی
 کشور با روحیه انقلابی به شکوفایی می رسد
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : دشمن یک جنگ ترکیبی علیه کشور ما به راه انداخته است ولی در دو حوزه اقتصاد و فرهنگ بیشتر در حال فعالیت می باشد.

به گزارشامروله، حجت الاسلام و المسلمین دکتر جواد الیاسی در خطبه های نماز جمعه شهرستان صحنه عنوان کرد: جریان جنگ فرهنگی دشمن بنیان خانواده ها ی کشور های مسلمان را نشانه گرفته است.

 

وی در ادامه اشاره ای به هفته دولت داشت و تشریح کرد: روزانه اگر سری به شبکه های خبری نگاه کنیم میبینم که همیشه پروژه های مختلفی در سطح کشور افتتاح می شود .

 

حجت الاسلام و المسلمین دکتر جواد الیاسی خاطر نشان کرد: دیدار رئیس جمهور و معاونان وی با مقام معظم رهبری انجام گرفت که ایشان اقتصاد و فرهنگ را دو محور اصلی کشور یاد کردند.

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : دشمن یک جنگ ترکیبی علیه کشور ما به راه انداخته است ولی در دو حوزه اقتصاد و فرهنگ بیشتر در حال فعالیت می باشد.

 

دکتر الیاسی اشاره ای به گام دوم انقلاب اسلامی داشت و تشریح کرد: کشور با روحیه انقلابی به شکوفایی می رسد.

 

 خطیب نماز جمعه شهرستان صحنه گفت : در حوزه صنعت دفاعی که جوشش روحیه انقلابی است چه پیشرفت های خوبی داشته ایم که آخرین مورد را در رونمایی از سامانه موشکی ۳۷۳ دیدم.

 

حجت الاسلام و المسلمین دکتر جواد الیاسی بیان کرد: سامانه موشکی ۳۷۳ تعجب همه را برانگیخته است که این امر فقط در روحیه جهادی و انقلابی ایجاد شده است

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد