ورزشی

علی حیدرپور قهرمان پیوند اعضا جهان : هیچ کس سراغی از من نگرفت!

سرویس: شهرستانکد خبر: 308802|09:33 - 1398/06/11
نسخه چاپی
علی حیدرپور قهرمان پیوند اعضا جهان : هیچ کس سراغی از من نگرفت!
پایگاه خبری امروله : علی حیدرپور در ابتدا، به حضور پرقدرت تیم ایران در رقابت های جهانی پیوند اعضا که در شهر نیوکاسل انگلستان برگزار شد اشاره کرد و اظهار داشت: تیم ایران برای نخستین بار در طول تاریخ، مقام سوم جهان را کسب کرد.

به گزارشامروله، در استادیوم نیوکاسل، یک ورزشکار با ظاهری ساده، بعد از اینکه وزنه راپرتاب می کرد، از فرط خستگی، عرق پیشانی اش را پاک می کرد، آن قدر مظلومانه و دراماتیک، که توجه تماشاچیان را به خودش جلب کرده بود؛ اما هیچ کس باور نمی کرد، این ورزشکار، کرمانشاهی است. چهره ای که در میان آن همه خارجی، ۴ مدال رنگارنگ کسب کرد تا یکی از اتفاقات خوب ورزش استان را رقم بزند.

 


، علی حیدرپور در گفتگو با ورزش۱۹،از حضور و درخشش در رقابت های جهانی حرف می زند البته در لابه لای صحبت هایش، از هیات پیونداعضای کرمانشاه نیز انتقادهایی دارد.

 


علی حیدرپور در ابتدا، به حضور پرقدرت تیم ایران در رقابت های جهانی پیوند اعضا که در شهر نیوکاسل انگلستان برگزار شد اشاره کرد و اظهار داشت: تیم ایران برای نخستین بار در طول تاریخ، مقام سوم جهان را کسب کرد.

 


حیدرپور افزود: تیم ایران با ۴۶ ورزشکار در رقابت های جهانی شرکت بود، این در حالی است که تیم های آمریکا و انگلیس که اول و دوم شدند، با حدود ۲۰۰ ورزشکار در این مسابقات حضور پیدا کرده بودند؛ بنابراین نتیجه ای که کسب کردیم یک شاهکار محسوب می شود.

 


وی با بیان اینکه از سال ۲۰۰۷ عضو تیم ملی ایران است، تصریح کرد: تاکنون در ۸ مسابقه جهانی مدال کسب کرده ام؛ اما برای اولین بار است که صاحب ۴ مدال جهانی می شوم.

 


حیدرپور که در شهرستان صحنه تمرین می کند، گفت: من قبلا در تهران سکونت داشتم و در آن جا تمرین می کردم؛اما بعد از بازگشت به شهرستان صحنه، ترجیح دادم تمریناتم را در شهرخودم پیگیری کنم. البته مربی ندارم و به صورت شخصی و انفرادی تمرین می کنم.

 


علی حیدرپور با انتقاد از هیات پیونداعضا و بیماران خاص کرمانشاه، افزود: متاسفانه هیات از ورزشکاران این رشته حمایت نمی کند؛ چند وقت پیش که بخشنامه مسابقات کشوری به دست هیات رسیده بود، آن ها به من خبر ندادند و از سوی فدراسیون در جریان زمان رقابت ها قرار گرفتم.

 


وی تاکید کرد: متاسفانه هیات، ورزشکاران را فراموش کرده و به خواسته های آن ها اهمیت نمی دهد؛ حتی در زمانی که برای حضور در مسابقات جهانی تمرینمی کردم هیچ کدام از اعضای هیات، از من سوالنکردند که به امکاناتی نیاز دارم یا نه، اصلا از وضعیتم بی خبر بودند.

 


قهرمان پیوند اعضای جهان، با اشاره به اینکه هیات توانایی خرید یک نیزه برای وی را ندارد، اظهار داشت: اغلب امکانات مثل توپ کریکت و وزنه را خودم تهیه کرده ام و از هیات خواستم که یک نیزه برایم فراهم کند که متاسفانه آن ها توانایی انجام این کار را نداشتند.

 


وی با اشاره به تبعیض مسئولان میان ورزشکاران پیوند اعضا و سالم اظهار کرد: من به عنوان یک ایرانی و کرمانشاهی در رقابت های جهانی قهرمان شدم، بنابراین هیچ تفاوتی بین بنده و بقیه ورزشکاران وجود ندارد؛ امیدوار هستم یک روز شاهد از بین رفتن تبعیض بین ورزشکاران باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد