در نشست شورای آموزش و پرورش مطرح شد

تذکر معاون استاندار برای بازگشایی مدارس سیل‌زده /سفر وزیر آموزش و پرورش به کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 308854|10:34 - 1398/06/17
نسخه چاپی
تذکر معاون استاندار برای بازگشایی مدارس سیل‌زده /سفر وزیر آموزش و پرورش به کرمانشاه
مرصادنیوز: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: مدارس سیل‌زده استان باید تا قبل از بازگشایی مدارس آماده سازی شوند.

به گزارشامروله، نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه صبح امروز یکشنبه در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد.

محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از عنایت ویژه مقام معظم رهبری و اهتمام ویژه رئیس جمهور و همچنین مطالبهگریاستاندار و پیگیری‌های مسئولان نسبت به بازگشایی مرز خسروی اظهار داشت: بازگشایی این مرز مطالبه بزرگ مردم بود که امیدواریم این امر اثرات مادی و معنوی خود را بر استان نمایان کند.

وی در ادامه به بازگشایی مدارس اشاره کرد و افزود: مدارس مکانی مقدس و تعلیم و تربیت امری پسندیده است و کشور ما همواره در امر آموزش کشوری متمدن بوده و هست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه بیان داشت: جهت هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌ها ضروری است شورای آموزش و پرورش شهرستان‌ها تشکیل شود تا نکات لازم را اجرایی کنند.

این مسئول گفت: شهرداری‌ها در استان فضای ورودی مدارس را به نشانه تعلق خاطر به نظام تعلیم و تربیت فضاسازی کنند.

الهی تبار گفت: همچنین لازم است آموزش و پرورش و پلیس راهور با همکاری و همدلی مسائل ترافیکی مسیرهای منتهی به مدارس را مدیریت کنند.

وی با تاکید بر راه اندازی سیمای مدرسه استان، گفت: در این راستا آموزش و پرورش با صدا و سیما همکاری لازم را داشته باشد ما نیز به آنها کمک خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: تجهیزات اساسی و تعمیرات مدارس را در دستور کار قرار دهید چرا که نگهداری مدارس امری ضروری است.

این مسئول از سفر وزیر آموزش و پرورش در روز اول مهر ماه امسال به استان کرمانشاه خبر داد و گفت: به این منظور از طرف استاندار رایزنی‌های لازم صورت گرفته است.

الهی تبار بیان داشت: ضروری است از محل اعتبارات سیل، مدارسی را که از سیل فروردین امسال دچار خسارت شدند تا قبل از بازگشایی مدارس آماده سازی شوند.

وی همچنین گفت: جهت انتخاب سرویس مدارس دقت لازم صورت بگیرد و اگر نقاط ضعفی سال قبل در این رابطه وجود داشته است آنها را مرتفع کنید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه بیان داشت: در نمایشگاه پاییزه و فروش فوقالعادهلوازمالتحریرسعی شود از تولیدات داخلی عرضه شود.

این مسئول ابراز داشت: مسئولین توجه داشته باشند که قطع آب، برق و گاز مدارس نباید به هیچ وجه صورت گیرد.

وی در پایان گفت: امیدوارم سال خوبی برای مجموعه تعلیم و تربیت رقم بخورد و آینده سازان در محیطی امن آینده کشور را به بهترین نحو رقم بزنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد