در سپاه صحنه

جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس در صحنه برگزار شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 308907|10:56 - 1398/06/23
نسخه چاپی
 جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس در صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : حماسه 8 سال دفاع مقدس صحنه های فراموش نشدنی خلق شده که باید در زنده نگاه داشتن آن بکوشیم ونسل جدید برای درک پیام دفاع مقدس آماده کنیم.

به گزارشامروله، جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس و بزرگداشت رشادت ها و از جان گذشتگی های هشت سال دفاع مقدس،امروز در سالن جلسات سپاه صحنه برگزار شد.

 

سرهنگ دوم پاسدار مسعود کاظمی در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم با گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع جانانه و همه جانبه از سوی رزمندگان و ایثارگران عنوان کرد : همه ما مدیون رشادت های ایثارگران و رزمندگان هشت سال جبهه و جنگ هستیم و در همه حال باید قدردان زحمات و رشادت های آنان باشیم.

 

وی افزود: اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی در سایه رشادت‌ها و از خودگذشتگی ایثارگران و رزمندگانی بوجود آمد که استوار و محکم در مقابل رژیم بعثی با تکیه به نیروی ایمان و اراده ایستادگی و از میهن اسلامی خود در مقابل متجاوزان دفاع کردند.

 

 

سرهنگ کاظمی خاطر نشان کرد : حماسه 8 سال دفاع مقدس صحنه های فراموش نشدنی خلق شده که باید در  زنده نگاه داشتن آن بکوشیم  ونسل جدید برای درک پیام دفاع مقدس آماده کنیم.

 

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : اجرای زنگ مقاومت در مدارس، برگزاری محفل انس با قرآن، ویزیت رایگان بیماران، عیادت از بیماران، برگزاری نشست های بصیرتی، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری مراسم یادواره شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، محصولات فرهنگی ، برپایی ایستگاههای صلواتی، همایش های دانش آموزی و تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس از جمله مهمترین برنامه های عمومی هفته دفاع مقدس در شهرستان صحنه می باشد