در گفتگو با مرصاد مطرح شد

آماده‌سازی بقاع متبرکه اسلام آباد غرب برای پذیرایی از زوار اربعین

سرویس: اخبار استانکد خبر: 308951|09:55 - 1398/06/26
نسخه چاپی
آماده‌سازی بقاع متبرکه اسلام آباد غرب برای پذیرایی از زوار اربعین
مرصادنیوز: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسلام‌آباد غرب گفت: بقاع متبرکه این شهرستان برای پذیرایی از زوار اربعین آماده‌سازی می‌شود.

به گزارشامروله، حمید خسروانی پور در گفتگو باخبرنگار مرصاداز آماده سازی بقاع متبرکه این شهرستان برای پذیرایی و اسکان زائران اربعین حسینی خبر داد و اظهار داشت: ما در محل بقعه امامزاده حسن اسلام آباد غرب ۱۵ زائر سرا با مساحت حدود ۴۰ متر داریم که مفروش و وسایل گرمایشی و سرمایشی مورد نیاز در آن تعبیه شده است.

وی با بیان اینکه تمامی امکانات مورد نیاز در زائرسراها فراهم شده است، افزود: این زائرسراها مجموعا حدود ۳۰۰ نفر ظرفیت دارند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسلام‌آباد غرب ظرفیت هر زائر سرا برای اسکان را بین ۱۵ تا ۲۰ نفر عنوان کرد و گفت: با توجه به بزرگی صحن امامزاده علاوه بر زائرسراهای مذکور برای مواقع اضطرار ظرفیت اسکان ۳۰۰ نفر را نیز در امامزاده حسن داریم.

این مسئول مجموع ظرفیت اسکان در بقعه امامزاده حسن و زائرسراهای مذکور را بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر اعلام و خاطرنشان کرد: در این محل ها تمام امکانات مورد نیاز بهداشتی، گرمایشی و سرمایشی برای زائران حسینی  فراهم  شده است.

خسروانی پور ادامه داد: در صورت فراهم شدن شرایط و تصمیم ستاد اربعین حسینی احتمالا موکبی یا غرفه ای را از محل نیات واقفین در جوار بقعه امامزاده حسن و به منظور پذیرایی از زائران دایر کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد