مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه:

۹۵ درصد اطلاعات مشترکان برق کرمانشاه در طرح قبوض الکترونیکی ثبت شده است

سرویس: اخبار استانکد خبر: 308977|10:21 - 1398/06/28
نسخه چاپی
 ۹۵ درصد اطلاعات مشترکان برق کرمانشاه در طرح قبوض الکترونیکی ثبت شده است
مرصادنیوز: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از ثبت ۹۵ درصد اطلاعات مشترکان برق در طرح قبوض الکترونیکی خبر داد.

به گزارشامروله، امید علی مرآتی در گفتگو باخبرنگار مرصاد، با اشاره به مشارکت مشترکان در طرح قبوض الکترونیکی اظهار داشت: تا روز گذشته (چهارشنبه ۲۷ شهریور ماه) بیش از ۹۲ درصد اطلاعات و شماره موبایل های مشترکان برای این طرح دریافت شده است و تلاش بر این است که این میزان تا پایان امروز به بیش از ۹۵ درصد برسد.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه افزود: استان کرمانشاه هم اکنون از نظر برداشت اطلاعات در ناحیه سبز کشور قرار گرفته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: طرح قبوض الکترونیکی برق که جایگزین قبوض کاغذی می شود، از اول مهر ماه امسال اجرایی خواهد شد.

مرآتی در خصوص چگونگی دریافت اطلاعات از مشترکان برای اجرای این طرح گفت: این اطلاعات توسط مامورین، پیامک های خود مردم، سایت شرکت، دفاتر پیشخوان و... جمع آوری شده است.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که تاکنون از طریق روش های فوق اقدام به ثبت اطلاعات خود برای طرح قبوض الکترونیکی نکرده اند می توانند شناسه قبض و شماره موبایل مد نظر خود را از طریق سامانه های پیامکی ۳۰۰۰۸۵۲۱ یا ۲۰۰۰۱۵۲۱  اعلام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: شرکت توانیر از ما آمار مناطق محروم آموزش و پرورش را به ترتیب مقاطع تحصیلی خواستند و ما نیز آمار را از طریق آموزش و پرورش استان جمع آوری کرده و در اختیار آنها قرار دادیم تا هزینه هایی که صرف قبوض کاغذی برق می شد را در قالب دفتر و نوشت افزار به دانش آموزان این مناطق محروم هدیه کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد