مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه مطرح کرد

استقرار ۲۱ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در مسیر تردد زوار اربعین /دپوی اقلام امدادی

سرویس: اخبار استانکد خبر: 308978|10:23 - 1398/06/28
نسخه چاپی
استقرار ۲۱ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در مسیر تردد زوار اربعین /دپوی اقلام امدادی
مرصادنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: ۲۱ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در مسیر تردد زوار اربعین مستقر شده است.

به گزارشامروله، و به نقل از جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، فرزین معتمدی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین اظهار داشت: در این راستا ۲ اردوگاه ۱۵۰۰۰ نفری اسکان اضطراری در خسروی و قصرشیرین برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۵ تیم عملیاتی واکنش سریع به همراه ۱۵ دستگاه آمبولانس در قرارگاه مرزی خسروی مستقر شده‌اند، افزود: تیم عملیاتی ویژه خواهران (توانا) نیز در قصرشیرین استقرار یافته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه بیان داشت: ۲۱ پایگاه امداد و نجات جاده ای در مسیر تردد زوار اربعین به منظور ارائه خدمات امدادی در اسرع وقت آماده‌باش هستند.

این مسئول از استقرار ۲ دستگاه خودرو مخابراتی وتصویری به منظور برقراری ارتباطات ماهواره ای آنلاین در قرارگاه مرزی خسروی خبر داد و عنوان کرد: تجهیزات نجات و رهاسازی مصدومین تصادفات جاده ای در پایگاه های امداد و نجات نیز مستقر شده است.

آماده‌باش ۳۰ تیم عملیاتی در صورت نیاز

وی همچنین گفت: ۳۰ تیم عملیاتی شهرستان های سرپل ذهاب ،گیلانغرب ، دالاهو واسلام آباد غرب به منظور پشتیبانی امدادی در صورت نیاز در آماده‌باش هستند.

معتمدی با بیان اینکه به منظور تسریع در خدمت رسانی ۲ فروند بالگرد عملیاتی در قرارگاه مرزی خسروی و قصرشیرین مستقر شده است، عنوان کرد: تیم درمانی واتوبوس آمبولانس با تمام امکانات وتجهیزات به کشور عراق اعزام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: اقلام امدادی مورد نیاز در سرپل ذهاب وقصر شیرین نیز دپو شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد