مدیرکل غله و بازرگانی کرمانشاه مطرح کرد

خرید بیش از ۱۵ هزار تن کلزا از کشاورزان کرمانشاهی

سرویس: اخبار استانکد خبر: 308997|11:57 - 1398/06/30
نسخه چاپی
خرید بیش از ۱۵ هزار تن کلزا از کشاورزان کرمانشاهی
مدیرکل غله و بازرگانی استان کرمانشاه از پایان خرید تضمینی کلزا در این استان خبر داد و گفت: بیش از ۱۵ هزار تن محصول از کشاورزان خریداری شده است.

به گزارشامروله، ماشا الله ارویسی در گفتگو باشبکه اطلاع رسانی مرصاداظهار داشت: از ابتدای خرید تضمینی کلزا تاکنون ۱۵ هزار و ۸۴۰ تن کلزا توسط  ۱۹ مرکز خرید تضمینی خریداری شده است.

وی مبلغ پرداختی مطالبات به کلزا کاران را ۵۲ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان اعلام و افزود: این پرداختی ها از طریق بانک عامل انجام شده است.

مدیرکل غله و بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه بیشترین کلزای خریداری شده مربوط به شهرستان‌های کنگاور و کرمانشاه بوده است، تصریح کرد: اداره کل غله و بازرگانی استان نسبت به تحویل کلزا به تنها کارخانه فرآوری دانه های روغنی در استان اقدام می‌کند.

ارویسی همچنین درباره خرید تضمینی گندم نیز عنوان کرد: تاکنون ۵۴۶ هزار و ۵۱۱ تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

وی ارزش گندم خریداری شده را ۹۴۴ میلیارد و ۸۹ میلیون تومان اعلام و عنوان کرد: تمامی کشاوزانی که تا هفته گذشته گندم را به اداره غله و بازرگانی تحویل داده اند تمام مطالبات آنها پرداخت شده است.

مدیرکل غله و بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه خرید گندم توسط ۸۰ مرکز خرید انجام شده است، گفت: ۶۳ هزار و ۷۷۳ تن گندم توسط مراکز دولتی، ۴۰۴ هزار و ۹۱۴ تن توسط سیلوهای بخش خصوصی و ۷۷ هزار و ۷۴۸ تن توسط مباشرین تعاون روستایی خریداری شده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال مطالبات کشاورزان در کوتاه ترین زمان ممکن به حساب آنها واریز شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد