همزمان با هفته دفاع مقدس

تجدید میثاق طلاب شهرستان صحنه با شهدای گمنام+ عکس

سرویس: شهرستانکد خبر: 309073|19:27 - 1398/07/04
نسخه چاپی
 تجدید میثاق طلاب شهرستان صحنه با شهدای گمنام+ عکس
پایگاه خبری امروله : همزمان با هفته دفاع مقدس، اساتید و طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان صحنه با حضور در کنار تربت مطهر شهدای گمنام، یاد و خاطره شهدا را گرامیداشت داشتند.

به گزارشامروله، همزمان با هفته دفاع مقدس، اساتید و طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان صحنه با حضور در کنار تربت مطهر شهدای گمنام، یاد و خاطره شهدا را گرامیداشت داشتند و با آنان تجدید عهد و پیمان کردند.

 

حجت الاسلام علی بهمنی در این مراسم گفت: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه ‏ای از برجسته‏ ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.

 

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) صحنه با بیان اینکه در  گلزار تابناک شهدای گمنام، درخشنده ‏ترین و نفیس‏ ترین نگین گرانبها، یاد و خاطره شهیدان است،تصریح کرد: آرمان شهدا که همان تبعیت از امامین انقلاب و ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان قرآن و اهل بیت(ع) است، باید در مقام عمل به آن وفادار باشیم.

 

حجت الاسلام بهمنی با اشاره به اینکه شهدا با آگاهی و درک زمان خود، وظیفه بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند، ادامه داد: هر ملتی که دلاورانی آگاه و شجاع مانند شهدا را در دامان خود پرورده باشد، حق دارد به آنان ببالد و آنها را الگوی جوانان خود در همه دوران‏ ها بداند.

 

وی با بیان این که معرفی شخصیتی شهدا به نسل جوان موجب آشنایی هرچه بیشتر آنها با فرهنگ جهادو شهادت و هدایت به سوی تربیت اسلامی می شود، گفت: از جمله این شهدا، پهلوان بی مزار« شهید ابراهیم هادی»، فرمانده گردان کمیل لشگر محمد رسول الله(ص) است که رفتار و اخلاق او در خیلی از جوان های نسل کنونی تحول آفرین بوده است. 

 

 در این مراسم، شرکت کنندگان به قرائت زیارت عاشورا و ذکر مصیبت پرداختند و صبحانه را میهمان سفره شهدا بودند.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد