مسئول کمیته اربعین دانشگاه آزاد کرمانشاه:

موکب دانشگاه آزاد صحنه در سه نوبت صبح، ظهر و عصر از زائرین پذیرایی می کند

سرویس: شهرستانکد خبر: 309182|06:58 - 1398/07/16
نسخه چاپی
 موکب دانشگاه آزاد صحنه در سه نوبت صبح، ظهر و عصر از زائرین پذیرایی می کند
پایگاه خبری امروله : مسئول کمیته اربعین دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: خادمین افتخاری دانشگاه آزاد کرمانشاه زباله‌ها و ظروف پلاستیکی و یک‌بار مصرف مسیر تردد زائرین از قصرشیرین تا خسروی را جمع‌آوری می‌کنند.

به گزارشامروله، محمد حجاب ، بابیان اینکه دانشگاه آزاد کرمانشاه به منظور خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی اقدامات مختلفی را در دستورکار قرار داده، اظهارکرد: برپایی سه موکب در شهرستان‌های کنگاور، صحنه و قصرشیرین که در مسیر تردد زوار اربعین هستند، از جمله این برنامه‌ها است.

 

وی تصریح کرد: در موکب شهرستان صحنه در سه نوبت صبح، ظهر و عصر از زائرین پذیرایی خواهیم کرد، اما در موکب‌های کنگاور و قصرشیرین علاوه بر پذیرایی، امکان اسکان زائرین را نیز فراهم کرده‌ایم، بگونه‌ای که در موکب کنگاور 200 نفر و در موکب قصرشیرین تا 150 نفر را می‌توانیم هرشب اسکان دهیم.

مسئول کمیته اربعین دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه اضافه کرد: در شهرستان قصرشیرین در کنار برپایی موکب، جمع آوری و پاکسازی زباله‌های مسیر تردد زوار را از شهر قصرشیرین تا مرز خسروی انجام خواهیم داد.

 

وی افزود: برای این کار از مدتی قبل فراخوانی را در دانشگاه دادیم که در پی آن تعداد زیادی از دانشجویان، اساتید و کارکنان اعلام آمادگی کردند در مدت ایام اربعین بصورت خادم افتخاری در این مسیر اقدام به جمع‌آوری زباله‌ها کنند.

 

حجاب همچنین از برپایی دو ایستگاه پایش سلامت زوار توسط دانشگاه آزاد اسلامی استان در دو نقطه از شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: این دو ایستگاه در میدان امام خمینی(ره) به عنوان ورودی و میدان آزادگان به عنوان خروجی شهر کرمانشاه مستقر می‌شوند و پایش‌های اولیه سلامت همچون تست قند خون، کنترل فشار خون و ... را برای زائرین بصورت رایگان انجام داده و درصورت نیاز آنها را به مراکز درمانی استان ارجاع می‌دهند.

 

به گفته این مسئول، عمده تمرکز فعالیت‌های ستاد اربعین دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه از 20 تا 30 مهر خواهد بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد