رئیس مرکز مدیریت حوادث کرمانشاه مطرح کرد

مراجعه ۲۰۰۰ زائر اربعین به پایگاه‌های اورژانس در کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 309236|18:10 - 1398/07/20
نسخه چاپی
مراجعه ۲۰۰۰ زائر اربعین به پایگاه‌های اورژانس در کرمانشاه
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کرمانشاه از مراجعه ۲۰۰۰ زائر اربعین به پایگاه‌های اورژانس در این استان خبر داد.

به گزارشامروله، 

صائب مدرسی در گفتگو باشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات به زوار اربعین بیمارستان صحرایی سپاه از امروز در کمربندی غربی قصرشیرین مستقر خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در کمربندی غربی و یک دستگاه در پایانه و یک دستگاه در نصر آباد مستقر شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کرمانشاه بیان کرد: ۹ دستگاه آمبولانس در مسیر قصرشیرین و پایانه و یک دستگاه آمبولانس و یک پایگاه پس از گیت مستقر شده است.

این مسئول از استقرار ۵ دستگاه آمبولانس در قصرشیرین و مسیر نصرآباد خبر داد و گفت: در حال حاضر یک فروند بالگرد در پادگان ابوذر استقرار دارد که درصدد انتقال آن به خسروی هستیم.

مدرسی عنوان کرد: درمانگاه خسروی با برخورداری از ۱۰ تخت بستری به صورت شبانه روزی مستقر است.

وی با بیان اینکه آزمایشگاه تشخیصی برای پیشگیری از شیوع وبا راه اندازی شده است، گفت: زائران با داشتن علائم اسهال مورد آزمایش قرار می گیرند که در صورت منفی بودن آزمایش برای آنها دارو تجویز می شود و در صورت مثبت بودن اقدامات تخصصی برای آنها انجام می شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: علاوه بر استقرار درمانگاه شبانه روزی در پایانه خسروی، نیروهای مرکز بهداشت و فوریتهای پزشکی در سالن پایانه مستقر هستند.

این مسئول ادامه داد: از نیمه مهر ماه تاکنون ۲۱۷۳ نفر از خدمات اورژانس بهره مند شدند که ۲۷۷ نفر به بیمارستان اعزام و یک هزار و ۸۹۵ نفر نیز در محل خدمات دریافت کردند.

مدرسی بیان کرد: ۱۵۰۴ نفر از افراد مراجعه کننده به پایگاه های اورژانس مرد و ۶۶۹ نفر زن بودند.

وی شمار ماموریتهای ترافیکی انجام شده را ۱۷۰ مورد اعلام و عنوان کرد: همچنین پنج تبعه خارجی از خدمات این مرکز بهره مند شدند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد