مدیر عامل ایران خودرو کرمانشاه:

روزانه بیش از 110 دستگاه پژو پارس اتوماتیک در ایران خودرو کرمانشاه تولید می شود

سرویس: شهرستانکد خبر: 309238|06:57 - 1398/07/21
نسخه چاپی
روزانه بیش از 110 دستگاه پژو پارس اتوماتیک در ایران خودرو کرمانشاه تولید می شود
پایگاه خبری امروله : مدیر عامل ایران خودرو کرمانشاه گفت : روزانه بیش از 110 دستگاه پژو پارس اتوماتیک در این شرکت مونتاژ ،تولید و روانه بازار جهت فروش می شود.

به گزارشامروله، ،در اجرای برنامه های دوره ای بازدید از شرکت ها و موسسات تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی کرمانشاه قاسمی از نمایندگی شرکت ایران خودرو مستقر در شهرستان صحنه بازدید و با کارکنان و بیمه شدگان شاغل در شرکت مذکور از نزدیک دیدار و گفتگو کردند.


وی در ادامه بازدید خود از فازها و خطوط مونتاژ و تولید پژو پارس دنده اتوماتیک در این شرکت بازدید و در جریان آخرین فاز های تولید و فعالیت این شرکت قرار گرفت.


قاسمی افزود: سازمان تامین اجتماعی با برنامه ریزی و تلاش بی وقفه در راستای افزایش چتر بیمه ای برای اشتغال کشور، امنیت و آسایش روحی و روانی را برای شرکای خود به ارمغان آورده است و به عنوان بازوی توانمند و همراه دولت در همه عرصه های اجتماعی و اقتصادی حضوری پر رنگ و چشمگیر دارد و با توسعه زیر ساخت های ارایه خدمات غیر حضوری و حضوری، کسب رضایت ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار داده است.


مهندس ملکی مدیر عامل شرکت ایران خودرو صحنه ضمن تشکر و قدر دانی از حضور آقای قاسمی و هیئت همراه ،سازمان تامین اجتماعی را سازمانی همراه و همسو با موضوع اشتغال و رونق تولید در کشور دانست و افزود: تولید و اشتغال در کارگاه هایی که با تامین اجتماعی ارتباط تنگاتنگ دارند و نیروی انسانی حوزه کاری خود را تحت پوشش تامین اجتماعی قرار داده اند؛ پایدار و عامل رونق تولید است و برعکس کارگاه هایی که بی توجه به سازمان تامین اجتماعی به امر اشتغال بپردازند دوام نخواهند آورد و همواره با پدیده بیکاری و بی رونقی دست و پنجه نرم می کنند.


ملکی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر قریب به 400 نفر در شرکت ایران خودرو شهرستان صحنه به کار اشتغال دارند و روزانه بیش از 110 دستگاه پژو پارس اتوماتیک در این شرکت مونتاژ ،تولید و روانه بازار جهت فروش می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد