مدیر کانون بسیج هنرمندان صحنه:

فیلم " تحول " توسط بسیج هنرمندان سپاه شهرستان صحنه تولید می شود

کد خبر: 309293|08:52 - 1398/07/25
نسخه چاپی
فیلم " تحول " توسط بسیج هنرمندان سپاه شهرستان صحنه تولید می شود
پایگاه خبری امروله : مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان صحنه و کارگردان فیلم * تحول * گفت : این مجموعه اولین فیلم بلندی است که توسط هنرمندان صحنه ای تولید می شود .

علی براری در گفتگو باامروله، عنوان کرد : این مجموعه اولین فیلم بلندی  است که توسط هنرمندان صحنه ای به نویسندگی نیوشا طلایی تولید می شود.

 

وی در ادامه : خاطرنشان کرد : شهرستان صحنه ، پتانسیل ویژه ای درزمینه رشدوپرورش هنرهای نمایشی از جمله فیلم ، تئاتر را دارد که کانون بسیج هنرمندان بعنوان یکی از مراکز هنری درسطح شهرستان امادگی خود راجهت جذب واموزش به هنرمندان مستعد ( به صورت رایگان ) دراین زمینه رادارد.

 

 مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان صحنه درپایان افزود مراحل پیش تولید این فیلم بلند به اتمام رسیده است و بزودی تولید ان اغاز و پیش بینی میشود تولید این فیلم ۲ ماه به طول بیانجامد ، لازم به ذکر است که دراین فیلم حدودا ۲۵  نفر از هنرمندان این شهرستان بازی خواهند کرد.

 

خلاصه داستان :


طاهر به همراه همسر و دخترش از تهران به شهرستان صحنه مهاجرت می کند . او که به چشم مردم ، غریبه ای است  زندگی تازه ای را در این شهر شروع می کند ، ورود او مصادف است با دهه اول محرم  ،  نسیم دختر طاهر به بیماری دچار است که باید تحت مراقبت پزشک خود که در تهران است باشد . با برخوردی طاهر با اهالی هیات محل زندگی اش آشنا می‌شود و رابطه ای صمیمی برقرار می کند، آقا جعفر از قدیمی های محل و کسی که منزلش را در اختیار هیات گذاشته ، طاهر را به هیات دعوت میکند و این آشنایی شروع تازه ای در زندگی طاهر می شود ‌. دختر طاهر بنا به شرایطی که دارد چند بار به بیمارستان منتقل می شود ، اما مداوای او در شهر امکان پذیر نیست . طاهر به دنبال آن است که همسر و دخترش را به تهران بفرستد اما همسرش راضی به این تصمیم نیست ، چون طاهر نمی تواند از آن شهر خارج شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد