مدیرکل امور مالیاتی کرمانشاه مطرح کرد

پایان مهرماه آخرین فرصت بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم مالیات

سرویس: اخبار استانکد خبر: 309317|15:11 - 1398/07/29
نسخه چاپی
پایان مهرماه آخرین فرصت بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم مالیات
مدیرکل امورمالیاتی استان کرمانشاه گفت: امروز و فردا آخرین فرصت استفاده از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم مالیاتی است.

به گزارشامروله، 

هادی ملکشاهی در گفتگو باشبکه اطلاع رسانی مرصاد، آخرین فرصت باقیمانده برای بخشودگی جرایم مالیاتی را تا فردا ۳۰ مهر اعلام کرد و اظهار داشت: مودیان محترم کرمانشاهی حتما از این فرصت استفاده کنند تا از بخشودگی ۱۰۰ درصدی بهره مند شوند.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه گفت: به منظور بهره مندی مودیان از فرصت بخشودگی  مذکور ادارات امور مالیاتی امروز  ۲۹ مهر تا ساعت ۱۸ عصر و فردا ۳۰ مهرما تا ساعت ۲۰ شب آماده دریافت درخواست های مودیان کرمانشاهی هستند.

این مسئول بیان داشت: این فرصت بخشودگی تکرار نشدنی است و پیشنهاد می شود هم استانی ها از این فرصت بهره مندی لازم را داشته باشند.

ملکشاهی تصریح کرد: به منظور بهره مندی مودیان از فرصت مذکور باید درخواست خود را به اداره امور مالیاتی تسلیم کنند تا از بخشودگی ۱۰۰ درصدی بهره مند شوند.

وی بخشودگی ۱۰۰ درصدی را فرصتی استثنایی برای فعالان اقتصادی استان دانست و گفت: استفاده از این فرصت می تواند بار سنگین جرایم مالیاتی را از دوش مودیان بردارد.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه در خصوص میزان بخشودگی جرایم در سال آینده نیز گفت: با استناد به ماده ۱۹۱ قانون مالیات‌های مستقیم و سایر مقررات مربوط، در خصوص بدهی‌های قطعی شده از اول فروردین ۹۹ به بعد حداکثر بخشودگی جرایم قابل بخشش، برای مودیان واحدهای تولیدی دارای پروانه بهره برداری یا پروانه کسب تولیدی از مراجع ذیربط، ۷۰ درصد است.

این مسئول عنوان کرد: این بخشودگی برای سایر مودیان ۵۰ درصد تعیین شده که برای هر منبع مالیاتی در هر سال یا دوره به مدیران کل امور مالیاتی تفویض می‌شود.

وی تصریح کرد: چنانچه مودیان بدهکار امسال نسبت به پرداخت بدهی مالیاتی خود اقدام نکنند به عنوان مودی خوش حساب تلقی نشده و جرایم مذکور قابل بخشودگی نخواهد بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد