معاون فرمانداری هرسین :

تعطیلی های خودسرانه تعدادی از خبازیهای هرسین با جدیت دنبال می شود

سرویس: اخبار استانکد خبر: 309351|07:54 - 1398/08/04
نسخه چاپی
 تعطیلی های خودسرانه تعدادی از خبازیهای هرسین با جدیت دنبال می شود
پایگاه خبری امروله : معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان هرسین گفت : بحث تعطیلی های خودسرانه تعدادی از خبازیهای هرسین با جدیت دنبال می شود.

به گزارشامروله، شورای گندم ، آرد و نان شهرستان هرسین به ریاست حسین رستمی معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تشکیل جلسه داد.

 

در این جلسه حسین رستمی با باین اینکه بحث تعطیلی های خودسرانه تعدادی از خبازیها با جدیت دنبال میشود اظهار داشت : سهمیه آرد ثابتی برای خبازی ها وجود ندارد میزان سهمیه آرد با توجه به عملکرد آنان تغییر میابد.


وی ادامه داد : افزایش و کاهش سهمیه آرد خبازی ها می بایست بر مبنای مستندات باشد.


رستمی همچنین با توجه به نظرات اعضای جلسه بر ارائه راهکارهای قانونی به منظور تغییر عامل توزیع آرد و نظارت بیشتر بر عملکرد آن تاکید کرد.


در این جلسه همچنین دفترچه طرح ملی ناظر افتخاری بین تعدادی از اعضای جلسه توزیع شد.


ناظر افتخاری به فردی اطلاق میشود که بدون قصد انتفاع به همکاری افتخاری میپردازد و ضمن ارتباط مستمر با سازمانها و ادارات مربوطه در صورت مشاهده تخلف در هر واحد صنفی بصورت محرمانه و بدون تماس و اعلام به متصدی واحد صنفی موضوع تخلف را به یکی از طرق پیش بینی شده که از قبل در اختیار او قرار گرفته ثبت نموده و جهت پیگیری و انجام مراحل بعدی ارسال می نماید.

 

 


در ادامه این جلسه فرشاد چراغی رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان هرسین تعداد کل پرونده های تشکیل شده برای خبازی های متخلف از ابتدای سالجاری را تا کنون 41 پرونده عنوان کرد و اظهار داشت : عمده تخلفات آنها کم فروشی ، گرانفروشی ، عدم نصب نرخنامه ، عدم رعایت دستورالعملهای بهداشتی ، عدم رعایت ساعات پخت و عدم کیفیت نان بوده است.

 

به گفته چراغی خبازی های متخلف از ابتدای سالجاری تاکنون 120 میلیون ریال جریمه شده اند.

 

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان هرسین از شهروندان گرامی خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحدهای صنفی مختلف با شماره تلفن 124 تماس حاصل نمایند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد