در جلسه شورای برنامه‌ریزی کرمانشاه عنوان شد

انتقاد استاندار از مدیریت بحران در بارندگی‌های اخیر و آنتن‌دهی‌ها

سرویس: اخبار استانکد خبر: 309354|12:58 - 1398/08/04
نسخه چاپی
انتقاد استاندار از مدیریت بحران در بارندگی‌های اخیر و آنتن‌دهی‌ها
استاندار کرمانشاه از مدیریت بحران در بارندگی‌های اخیر و نیز وضعیت آنتن‌دهی‌ها انتقاد کرد.

به گزارشامروله، ، شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه صبح امروز شنبه به ریاست استاندار برگزار و در این جلسه آخرین وضعیت طرح گرمسیری، شبکه های ارتباطی و... بررسی شد.
یکی از مواردی که به شدت مورد انتقاد استاندارد کرمانشاه قرار گرفت، موضوع طرح گرمسیری بود که هوشنگ بازوند در این خصوص اظهار داشت: طرح گرمسیری یک طرح ملی است که باید با پیگیرهای لازم به روند اجرایی آن سرعت ببخشیم.

استاندار کرمانشاه افزود: این طرح با حضور رئیس جمهور در اردیبهشت امسال افتتاح شد و طی آن قرار شد ۱۸ هزار هکتار تحت پوشش قرار گیرد.

بازوند تصریح کرد: اینکه از آن زمان تا کنون فقط ۳ هزار هکتار برای کشت پاییزه آماده شده اصلا قابل قبول نیست.

روند نامناسب آبرسانی به روستاهای جوانرود هم از دیگر موضوعات مطرح شده توسط استاندار کرمانشاه بود که وی خواست تا شرکت آب و فاضلاب مشکل آبرسانی به روستاهایی را که مشکل کم آبی دارند در اسرع وقت حل و فصل کند.

بازوند در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از عدم آنتن دهی همراه اول به خصوص در اربعین و مرز خسروی گفت: این عدم آنتن دهی در بسیاری از نقاط استان نشان می دهد نسبت به این امر هیچ پیگیری نشده است.

وی ادامه داد: این چه خصوصی سازی است که همه زیرساختها را ما آماده کردیم و آنها فقط هزینه های هنگفت از ما دریافت می کنند و نسبت به رفع مشکل نقاط کور استان کرمانشاه توجهی ندارند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: همراه اول یک بخش خصوصی است که باید خدمات ارائه کند که در این کار ضعیف عمل کرده لذا از پیمانکاری که نمی تواند به وظیفه خود خوب عمل کند دلیلی ندارد حمایت شود.

وی خطاب به مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه گفت: شما مدیر دولتی هستید و باید منافع استان کرمانشاه را بر منافع همراه اول ترجیح دهید.

بازوند در پایان به بارندگیهای روز گذشته کرمانشاه اشاره کرد و افزود: روز گذشته با ۱۵ میلی متر بارندگی در برخی از نقاط شاهد آبگرفتگی بودیم.

وی گفت: علی رغم اینکه در ستاد مدیریت بحران نسبت به این مسائل تذکر دادیم و قانون مدیریت بحران بیشتر با رویکرد پیشگیری ابلاغ شده است این اتفاق نشان می دهد هیچ اقدامی به این منظور شکل نگرفته است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در این خصوص معاون عمرانی استاندار و مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه هر مدیری را که نسبت به این مسائل قصور کرد معرفی کنند تا به تخلفات اداری معرفی شوند.